Sorteer op
artikelen per pagina / articles per page
  • Contagious, Jonah Berger
    Contagious, Jonah Berger

    WHY THINGS CATCH ONDynamic young Wharton marketing professor Jonah Berger draws on his research to explain the six steps that make products or ideas contagious. Why do some products get more word of mouth than others? Why does…

    € 8,95
  • HOOP, Roland van der Vorst
    HOOP, Roland van der Vorst

    HOE WE DOOR DE TOEKOMST WORDEN VERLEID Je gaat naar school in de hoop het ooit te gaan maken. Je stemt in de hoop dat de wereld beter wordt. Je trouwt in de hoop samen gelukkig te blijven, maar gaat in therapie om eerst zelf…

    € 8,95
  • Feedback is een cadeautje, Douglas Stone en Sheila Heen
    Feedback is een cadeautje, Douglas Stone en Sheila Heen

    Eigenlijk is het leven één grote feedbacksessie: dagelijks krijgen we advies en kritiek van vrienden, familie, collega's, klanten, leidinggevenden en zelfs van huisdieren. En ook al weten we dat feedback zeer waardevol kan zijn,…

    € 14,95
  • Bezieling en kwaliteit in organisaties, Daniel Ofman
    Bezieling en kwaliteit in organisaties, Daniel Ofman

    Met dit boek introduceerde Daniel Ofman begin jaren '90 spirituele waarden in een door technocraten gedomineerde managementcultuur. Als veelgevraagd spreker wordt hij daarom ook wel aangekondigd als 'de spirituele ingenieur'. Mede…

    € 8,95
  • GESIGNEERD

    De logica van geluk, Mo Gawdat
    De logica van geluk, Mo Gawdat

    Hardcover, nieuwstaat, GESIGNEERDOntdek de formuleHij was gezond, extreem rijk en succesvol, maar Mo Gawdat voelde zich diep ongelukkig. De huidige Chief Business Officer van de futuristische 'dromenfabriek' Google [X] besloot het…

    € 29,95
  • creATE, Chris Sanderson, Martin Raymond
    creATE, Chris Sanderson, Martin Raymond

    Eating, Design and Future FoodFood is not just a hot topic in design and cutting edge creativity today, but also an enormous industry with changing standards and perceptions. crEATe. Eating, Design and Future Food investigates…

    € 18,95
  • Vooruit kijken en terug redeneren, David B. Yoffie & Michael A. Cusumano
    Vooruit kijken en terug redeneren, David B. Yoffie & Michael A. Cusumano

    Lessen van Steve Jobs, Bill Gates en Andy GroveBill Gates, Andy Grove en Steve Jobs zijn de hoofdrolspelers in de wereld van de technologie, en hun bedrijven zullen nog lange tijd hun stempel drukken op ons privé- en zakelijke…

    € 8,95
  • When Digital Becomes Human, Steven Van Belleghem
    When Digital Becomes Human, Steven Van Belleghem

    Klantenrelaties in transformatie
    BEDRIJVEN DIE HET VERSCHIL WETEN TE MAKEN MET EEN 'HUMAN TOUCH' VEROVEREN HET HART VAN HUN KLANT

    De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van…

    € 8,95
  • Omdenken is stom, Berthold Gunster
    Omdenken is stom, Berthold Gunster

    Omdenken door kinderen
    PAS OP!
    Je denkt: dit is een leuk cadeauboekje met geinige creatieve uitspraken door kinderen. En dat is het ook. Maar! Als je dit gelezen hebt, zul je kinderen niet langer de dingen uitleggen. Je zult ze…

    € 4,50
  • -50%

    On Top, Anna Nooshin
    On Top, Anna Nooshin

    JOUW HANDBOEK VOOR ONLINE SUCCES
    On Top is de must have inspiratiegids voor vrouwen die weleens gedacht hebben: is dit alles? Een boek vol humor, zelfspot en herkenbare situaties.

    Selfmade woman Anna Nooshin richtte in 2011 een…

    € 8,95 € 4,50
  • Kunst? kopen!, Véronique Baar
    Kunst? kopen!, Véronique Baar

    Handleiding bij het kopen van hedendaagse kunst

    Op zoek naar kunst voor thuis? Het aanbod is groot, de kunstmarkt soms onoverzichtelijk. Hoe moet je beginnen? Dit boek biedt de basiskennis om kunst te kijken en te kopen. Waar…

    € 11,95
  • De Elektrische Spijkerbroek en andere avonturen in de economie, Mathijs Bouman
    De Elektrische Spijkerbroek en andere avonturen in de economie, Mathijs Bouman

    en andere avonturen in de economie
    Waarom zet Philips kleding onder stroom? Wie heeft bedacht dat je met zes mesjes beter scheert? Zijn korte rokjes een teken van voorspoed? Waarom zijn we zo bang voor de kilometerheffing? Wat is…

    € 14,95
  • Tegenwind brengt de vlieger omhoog, Ping Fu
    Tegenwind brengt de vlieger omhoog, Ping Fu

    Ping Fu groeide in armoede op in het streng communistische China van Mao Zedong, overleefde een verblijf in de gevangenis en vertrok vervolgens met 80 dollar op zak (en zonder een woord Engels te spreken) naar Amerika. Inmiddels…

    € 9,95
  • Felix en het grote geld, Nikolaus Piper
    Felix en het grote geld, Nikolaus Piper

    Roman over rijk worden & andere belangrijke zaken
    Felix wil rijk worden. Steenrijk. Miljonair desnoods. En hij heeft geluk: hij vindt een schat en ontmoet een muziekhandelaar, die evenveel verstand heeft van muziek als van…

    € 8,95
  • -62%

    Zonder franje, Dieter Brandes
    Zonder franje, Dieter Brandes

    en tien andere geheimen achter het succes van Aldi
    De consument houdt de hand op de knip en blijft verontwaardigd over het prijsopdrijvende effect van de euro. In dit klimaat heeft de detailhandel het zwaar. De hele detailhandel?…

    € 11,95 € 4,50
  • Van Trends naar Brands, Hilde Roothart/Wim van der Pol
    Van Trends naar Brands, Hilde Roothart/Wim van der Pol

    Van Trends naar Brands Hilde Roothart/Wim van der Pol: Een fundament voor een nieuw vakgebied, dat is wat Hilde Roothart en Wim van der Pol voor ogen hadden bij het beschrijven van een methode om trend en brand management met…

    € 9,95
  • -50%

    Merkenmoe, Neil Boorman
    Merkenmoe, Neil Boorman

    Hoe ik leerde leven zonder logo's
    Wat doe je als je op een ochtend wakker wordt en inziet dat je leven afhangt van alles wat cool en trendy is en dat je identiteit en denkbeelden zijn gebaseerd op een hiërarchie van merken? Neil…

    € 8,95 € 4,50
  • Landschapspijn, Jantien de Boer
    Landschapspijn, Jantien de Boer

    Over de toekomst van ons platteland
    Landschapspijn van Jantien de Boer gaat over het huidige boerenland, waar kleuren vervagen en geluiden wegsterven in het moderne land van zuivel, vlees en turbogras. Burgers maken zich grote…

    € 11,95
  • Alibaba, Duncan Clark
    Alibaba, Duncan Clark

    Jack Ma en het grootste internetbedrijf ter wereld
    Honderden miljoenen Chinezen maken gebruik van de diensten van Alibaba. De beursgang was een van de grootste ooit. Oprichter Jack Ma vervult met zijn bedrijf een sleutelrol in de…

    € 14,95
  • Hamburgers in het paradijs, Louise O. Fresco
    Hamburgers in het paradijs, Louise O. Fresco

    VOEDSEL in tijden van SCHAARSTE en OVERVLOEDDe menselijke geschiedenis is er een van voortdurende schaarste aan voedsel. De overvloed die in de laatste decennia voor velen is ontstaan, is zo uitzonderlijk dat wij nog niet hebben…

    € 8,95
  • Tip van Stip

    De dronkemanswandeling, Leonard Mlodinow
    De dronkemanswandeling, Leonard Mlodinow

    Tip van Stip

    Hoe toeval ons leven bepaalt
    Toeval en onzekerheid beheersen ons bestaan. Maar waarom begrijpen wij daar dan zo weinig van?

    Door de ware aard van het toeval te tonen ontrafelt Leonard Mlodinow psychologische…

    € 14,95
  • De shockdoctrine, Naomi Klein
    De shockdoctrine, Naomi Klein

    De opkomst van rampenkapitalisme
    Dit is een boek over shocks, en de manier waarop die worden toegepast op landen en mensen. Het is het onofficiële verhaal over de manier waarop de 'vrije markt' de wereld is gaan domineren. Het is…

    € 11,95
  • De plakfactor, Dan Heath en Chip Heath
    De plakfactor, Dan Heath en Chip Heath

    Waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet
    Broodjeaapverhalen, complottheorieën en verhalen over angstaanjagende ziekten verbreiden zich moeiteloos. Maar mensen met echt belangrijke boodschappen — zoals docenten, politici…

    € 9,95
  • Gebruik en misbruik van de statistiek, Darrell Huff
    Gebruik en misbruik van de statistiek, Darrell Huff

    De statistiek beïnvloedt het openbare en particuliere leven van ons alleen op een even grondige als veelal onmerkbare wijze. Maatregelen van allerlei aard – zowel van de overheid als van het bedrijfsleven – steunen op een…

    € 11,95
  • Hoe bouw je een hunebed?, Martijn Aslander en Silvie Kamphuis
    Hoe bouw je een hunebed?, Martijn Aslander en Silvie Kamphuis

    In het jaar 2002 bouwde Martijn Aslander een hunebed. En niet zomaar een hunebed, maar het grootste hunebed ter wereld. In zestien dagen tijd, slechts geholpen door palen en touwen en een heleboel helpende handen (sommige…

    € 7,95
  • Hoe Starbucks mijn redding werd, Michael Gates Gill
    Hoe Starbucks mijn redding werd, Michael Gates Gill

    Een directeur gaat koffie schenken en wordt gelukkig
    Michael Gill had het allemaal voor elkaar en bewoog zich in gegoede Amerikaanse kringen. In korte tijd verloor hij zijn baan, vrouw en werd hij – onverzekerd – ziek. Toen…

    € 8,95
  • Toptalent, Ralf Knegtmans
    Toptalent, Ralf Knegtmans

    De 9 universele criteria van toptalent3e druk

    Wie zijn de absolute toptalenten van deze tijd en - vooral - waar herkent u ze aan? Hebben ze eigenlijk wel gemeenschappelijke kenmerken en wat onderscheidt hen van 'gewoon' goede…

    € 8,95
  • 60 jaar Televisie in Nederland, Bert van der Veer
    60 jaar Televisie in Nederland, Bert van der Veer

    Met dvd

    60 Jaar televisie in Nederland is een compleet overzichtswerk dat tot stand is gekomen in nauwe samenwerking met het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid.

    Van Snip en Snap tot De Lama's, van Johnny en Rijk tot GTST…

    € 11,95
  • De prijs van gelijkheid, Bas Jacobs
    De prijs van gelijkheid, Bas Jacobs

    In De prijs van gelijkheid gaat de jonge econoom Bas Jacobs op zoek naar de heilige graal van de welvaartseconomie: het vinden van de economisch meest effici nte manieren om inkomen te verdelen.

    Elk overheidsingrijpen gaat…

    € 8,95
  • Business Model Generatie, Alexander Osterwalder & Yves Pigneur
    Business Model Generatie, Alexander Osterwalder & Yves Pigneur

    Hoe kunnen we visionaire ideeën omvormen tot game changing businessmodellen die het establishment uitdagen - of het establishment verjongen als wijzelf de gevestigde orde zijn?Business Model Generatie is een handboek voor…

    € 24,95
  • De aarde is plat, Thomas L. Friedman
    De aarde is plat, Thomas L. Friedman

    Ontdekkingsreis door een geglobaliseerde wereld
    Kunnen onze kinderen nog concurreren met de rest van de wereld?

    IBM ontslaat 15.000 Amerikanen om daarvoor in de plaatst 15.000 Indiërs te contracteren, en ook grote Nederlandse…

    € 8,95
  • Beschaving, economie en kapitalisme, deel 1, 2 en 3, Fernand Braudel
    Beschaving, economie en kapitalisme, deel 1, 2 en 3, Fernand Braudel

    15de-18de eeuw

    Het magnum opus van de beroemdste Franse historicus, Fernand Braudel (1902-1985), van de twintigste eeuw.

    ​In het Nederlands, 3 delen, 1.884 bladzijden met 5.710 noten en zo'n 400 afbeeldingen.

    Beschaving,…

    € 45,00
  • -50%

    Wat zou Google doen?, Jeff Jarvis
    Wat zou Google doen?, Jeff Jarvis

    GOOGLE IS HET BEKENDSTE MERK TER WERELD - EN DUS BEKENDER DAN COCA-COLA... GOOGLE IS HET SNELST GROEIENDE BEDRIJF TER WERELD GOOGLE IS MARKTLEIDER OP DE ONLINE ADVERTENTIEMARKT HOE DOEN ZE DAT?

    Geen enkel bedrijf,…

    € 8,95 € 4,50
  • -50%

    De wolf van Wall Street, Jordan Belfort
    De wolf van Wall Street, Jordan Belfort

    `Je wordt veel makkelijker rijk als je je niet aan de regels houdt,' zei Jordan Belfort tegen een verslaggever van The New York Post. En hij wist waarover hij sprak: de voormalige effectenmakelaar bracht tweeëntwintig maanden in…

    € 8,95 € 4,50
  • Statistiek voor Dummies, Deborah Rumsey
    Statistiek voor Dummies, Deborah Rumsey

    2e editie

    Hulp bij het ontcijferen en beoordelen van statistische informatie.

    Vind je statistiek een lastig onderwerp? Geen nood, deze tweede editie van Statistiek voor Dummies bevat praktische uitleg van de belangrijkste…

    € 18,95
  • Uitrollen is het nieuwe doorpakken, Japke-d. Bouma
    Uitrollen is het nieuwe doorpakken, Japke-d. Bouma

    De ergste jeulwoorden op kantoor

    Bedrijven maken veelvuldig gebruik van vakjargon en nietszeggende woorden. De auteur krijgt hier jeuk van, zoals co-creaties, punten aan de horizon, passies, pitchen en inkoppen. Dit boek geeft in…

    € 7,95
  • Timemanagement volgens Covey, Stephen R. Covey
    Timemanagement volgens Covey, Stephen R. Covey

    Werk je je een slag in de rondte en verkeer je toch constant in tijdnood? Vragen vrienden en familie je aandacht, terwijl je nauwelijks aan jezelf toekomt? Dat kan anders. Niet met tips of 'handige' trucjes die niets aan de kern…

    € 8,95
  • -62%

    Bedrijfsinnovatie, Fons Trompenaars & Charles Hampden-Turner
    Bedrijfsinnovatie, Fons Trompenaars & Charles Hampden-Turner

    Sturen op creativiteit van je medewerkers

    Bedrijfsinnovatie geeft op een praktische wijze weer hoe in een innovatieve cultuur individuele creativiteit de ruimte krijgt en samen met het bedrijfsresultaat kan groeien.

    Hoe vertaalt…

    € 11,95 € 4,50
  • De Kama Sutra van Business, Nury Vittachi
    De Kama Sutra van Business, Nury Vittachi

    Managementprincipes uit de Indiase klassieken

    India is altijd een bron van levenswijsheid geweest. Van over de gehele wereld hebben mensen pelgrimstochten naar India gemaakt om hun kern te vinden, de reis naar binnen te maken en…

    € 7,95
  • -62%

    Handboek Communities, Erwin Blom
    Handboek Communities, Erwin Blom

    De kracht van sociale netwerken

    Tien jaar geleden werd de wereldwijde ranglijst van internetsites nog bevolkt door klassieke mediapartijen, nu zijn die stuk voor stuk uit de hoogste regionen verdwenen. Wie op internet een rol van…

    € 11,95 € 4,50
  • De levende onderneming, Arie de Geus
    De levende onderneming, Arie de Geus

    Over leven en leren in een turbulente omgeving

    De meeste ondernemingen overleven op lange termijn de 'aardverschuivingen' door verandering en concurrentie niet: de gemiddelde levensverwachting van een bedrijf, onafhankelijk van…

    € 8,95
  • The Toyota Way, Jeffrey K. Liker (hardcover!)
    The Toyota Way, Jeffrey K. Liker (hardcover!)

    14 management principles from the world's greatest manufacturer

    The Toyota Way is the first book for a general audience that explains the management principles and business philosophy behind Toyota's worldwide reputation for…

    € 18,95
  • De kunst van het vervoer, Jan Freeke
    De kunst van het vervoer, Jan Freeke

    Een beeld van 150 jaar Amsterdam openbaar vervoer

    Het openbaar stadsvervoer van Amsterdam heeft in de honderdvijftig jaar van zijn bestaan veel kunstenaars geïnspireerd: talloze schilderijen, tekeningen, foto's, aquarellen en…

    € 11,95
  • Sidewalk, Mitchell Duneier
    Sidewalk, Mitchell Duneier

    An exceptional ethnography marked by clarity and candor, Sidewalk takes us into the socio-cultural environment of those who, though often seen as threatening or unseemly, work day after day on 'the blocks' of one of New York's…

    € 14,95
  • Crazy Stuff
    Crazy Stuff

    200 dwaasheden, 100% werkelijkheid

    Praten met je koelkast. je vliegnde schotel uit de garage halen. Je boek in bloei trekken. Een leuk pruik voor je kat. Met de baby naar de discotheek. Spartelen in een bierbad.Uit talloze…

    € 9,99
  • Het elektrische huis, Timo de Rijk
    Het elektrische huis, Timo de Rijk

    Vormgeving en acceptatie van elektrische huishoudelijke apparaten in Nederland

    Het elektrische huis geeft een eerste overzicht en analyse van de vormgeving en acceptatie van wat een typisch twintigste-eeuws industrieel…

    € 14,95
  • Blockbusters, Anita Elberse
    Blockbusters, Anita Elberse

    In Blockbusters legt de Nederlandse Harvard-professor Anita Elberse uit hoe in de entertainmentindustrie hits worden gemaakt - en wat wij daarvan kunnen leren

    In de colleges van de Nederlandse Harvard-professor Anita Elberse kan…

    € 14,95
  • Eckart's Notes, Eckart Wintzen
    Eckart's Notes, Eckart Wintzen

    Tien jaar na dato geeft Eckart het geheim prijs van de succesformule waarmee hij 'zijn' BSO van een eenmansbedrijf tot multinational met 10.000 medewerkers liet groeien.

    'Een managementboek dat leest als een roman'
    De ondernemer…

    € 14,95
  • Filosoof miljardair, Mathijs Smit
    Filosoof miljardair, Mathijs Smit

    Paul Fentener van Vlissingen (1941-2006) leidde ruim twintig jaar SHV Holdings, het grootste familiebedrijf van Nederland. Onder zijn leiding als bestuursvoorzitter, president-commissaris en grootaandeelhouder groeide shv uit tot…

    € 14,95
  • Bovenbazen, Hein Haenen en Camiel Selker
    Bovenbazen, Hein Haenen en Camiel Selker

    En de scheefgroei van hun beloning

    ‘De perceptie speelt een belangrijke rol: je moet veel verdienen omdat je belangrijk bent. Het beloningsgetalletje wordt een doel op zich.’ – Peter Borgdorff, commissaris en…

    € 7,95
  • Vrije jongens, Cordula Rooijendijk
    Vrije jongens, Cordula Rooijendijk

    Een geschiedenis van de Nederlandse handel

    Wie zaten er achter de handel die Nederland ooit rijk maakte?
    Cordula Rooijendijk portretteert de succesvolle ondernemers van toen, de 'vrije jongens' van de Hanze, de Bergenvaarders, de…

    € 9,95
  • De Makelaar, Joost van Kleef & Henk Willem Smits
    De Makelaar, Joost van Kleef & Henk Willem Smits

    Wheelen en dealen met uw geld

    Kopen zonder makelaar / verkopen zonder makelaarJarenlang verdienden makelaars geld als water. Daar hoefden ze bijzonder weinig voor te doen; een bord 'te koop', een koopcontract en een glas…

    € 4,50
  • Dagboek van een boekverkoper, Shaun Bythell
    Dagboek van een boekverkoper, Shaun Bythell

    Op zijn achttiende zag Shaun die eigenzinnige boekhandel in het Schotse kustplaatsje Wigtown voor het eerst. 'Die tent bestaat over een jaar niet meer,' zei hij toen achteloos tegen een vriend van hem. Dertien jaar later bestaat…

    € 11,95
  • -36%

    Denk je sterk, Fred Sterk en Sjoerd Swaen
    Denk je sterk, Fred Sterk en Sjoerd Swaen

    Zelfvertrouwen begint van binnen in je manier van denken en kan groeien door het contact met andere mensen. Denk je sterk helpt via cognitieve (gedachte)technieken bij het verbeteren van een negatief zelfbeeld en het bijbehorende…

    € 12,50 € 7,95
  • Het Grote Lobbyboek, Erik van Venetië en Jaap luikenaar
    Het Grote Lobbyboek, Erik van Venetië en Jaap luikenaar

    De ongeschreven regels van het spel

    De basisbeginselen, tactische trucks, verleidingskunsten, je eigen netwerk en hoever kun je gaan?Lobbyen is iemand voor je karretje spannen om er zelf beter van te worden. Het is een alledaagse…

    € 11,95
  • De innovatieve ondernemer, Jeroen de Jong, Wynand Bodewes en Ro  Braaksma
    De innovatieve ondernemer, Jeroen de Jong, Wynand Bodewes en Ro Braaksma

    Innovatie gebeurt overal en niet alleen in de grote bedrijven en draait niet alleen om technologie.

    Het boek beschrijft het innovatieproces vanuit het perspectief van de individuele ondernemer. Het brengt de theorie over…

    € 11,95
  • De kracht van motivatie, Anton Philips en Annemiek van Kessel
    De kracht van motivatie, Anton Philips en Annemiek van Kessel

    Ontdek wat je motiveert en maak betere keuzes voor leven, opleiding en
    carrière.

    Motivatie is de prikkel die mensen ertoe beweegt om iets te doen of na te streven. Mensen die weten wat hen motiveert kunnen de goede keuzes maken…

    € 9,95
  • De dirty tricks van het onderhandelen, George van Houtem
    De dirty tricks van het onderhandelen, George van Houtem

    Ontdek de regels van het spel en verbeter je machtpositie

    Onderhandelen is een spel waarvan je de regels maar beter kunt kennen - de geschreven regels én de ongeschreven regels. Want hoe graag we ook polderen, uiteindelijk…

    € 8,95
  • Geld en gezin, Ali de Regt
    Geld en gezin, Ali de Regt

    Gezinnen zijn economische eenheden. Ouders, kinderen, mannen en vrouwen zijn door financiële banden aan elkaar verbonden, ook nu de verzorgingsstaat verschillende ondersteunende functies van de familie heeft overgenomen.…

    € 18,95
  • -40%

    Makers, Chris Anderson
    Makers, Chris Anderson

    De nieuwe industriële revolutie

    In de afgelopen tien jaar heeft het internet de wereld van uitgeverij, media en communicatie gedemocratiseerd. Dit heeft geleid tot een enorme participatiedrift in de wereld van de bits. Een…

    € 14,95 € 8,95
  • Haal het beste uit jezelf, deel 2, Lia Bijkerk en Wilma van der Heide
    Haal het beste uit jezelf, deel 2, Lia Bijkerk en Wilma van der Heide

    Activerende werkvormen voor inspirerende bijeenkomsten.Deel 2: Organiseren, zelfmanagement en profilerenHandleiding voor docenten die studenten optimaal en doelgericht willen begeleiden. De bijeenkomsten zijn opgebouwd volgens het…

    € 24,95
  • Haal het beste uit jezelf, deel 1, Lia Bijkerk en Wilma van der Heide
    Haal het beste uit jezelf, deel 1, Lia Bijkerk en Wilma van der Heide

    Activerende werkvormen voor inspirerende bijeenkomsten. Deel 1: Communiceren, samenwerken en professionaliserenHandleiding voor docenten die studenten optimaal en doelgericht willen begeleiden. De bijeenkomsten zijn opgebouwd…

    € 24,95
  • Dit kan niet waar zijn, Joris Luyendijk
    Dit kan niet waar zijn, Joris Luyendijk

    Onder bankiers

    Over de tijdbom in het hart van onze samenleving.
    De financiële wereld blijkt geen ver-van-mijn-bedshow. De financiële wereld is het bed zelf. En toen op 15 september 2008 de Amerikaanse bank Lehman Brothers…

    € 7,95
  • WOMEN at work, Anne Dickson
    WOMEN at work, Anne Dickson

    Strategies for SURVIVAL and SUCCESS

    - How do I get others to take me more seriously?- Can I learn to settle for respect instead of needing to be liked?

    - What is the difference between authoritative and authoritarian?

    - How can…

    € 11,95
  • ​Liever kleine baas dan grote knecht, Tessel Pollman
    ​Liever kleine baas dan grote knecht, Tessel Pollman

    De Nederlandse middenstand 1920-1970

    Dit boek geeft een meeslepend en vaak verrassend beeld van de kleine ondernemer tussen 1920 en 1970, een grote beroepsgroep waarmee iedereen te maken had en die steeds zeldzamer is…

    € 14,95
  • Een onweerstaanbaar CV, Huub van Zwieten en Wien Sillevis Smitt
    Een onweerstaanbaar CV, Huub van Zwieten en Wien Sillevis Smitt

    Ben jij toe aan een CV met het effect van een persoonlijke zaakwaarnemer? Wil jij de ontvanger precies de juiste indruk geven van jouw persoon, compleet in al je uniekheid? Een onweerstaanbaar CV helpt je om jezelf te laten zien…

    € 8,95
  • Het merk IK®, Huub van Zwieten en Mark van de Grift
    Het merk IK®, Huub van Zwieten en Mark van de Grift

    TalentBranding voor een succesvolle carrière

    Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen je huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het cruciaal jezelf zowel professioneel als persoonlijk te…

    € 8,95
  • Positioneren, Rik Riezebos en Jaap van der Grinten
    Positioneren, Rik Riezebos en Jaap van der Grinten

    Stappenplan voor een scherpe positionering

    Positioneren is een marketingtechniek die helpt de beeldvorming rond een product, dienst of organisatie proactief te sturen. In onze multimediale samenleving is dat steeds belangrijker;…

    € 14,95
  • Meesterlijk organiseren, R.Kor, G. Wijnen en M. Weggeman
    Meesterlijk organiseren, R.Kor, G. Wijnen en M. Weggeman

    Handreiking voor ondernemende managers

    In Meesterlijk organiseren vindt u modellen en managementconcepten die hun waarde hebben bewezen. In profit- en non-profitorganisaties. Drucker, Kotter, Mintzberg, Covey, Gailbraith, Porter.…

    € 18,95
  • Ga vreemd!, Rob Adams
    Ga vreemd!, Rob Adams

    en onderscheid je door branchevreemd te innoveren

    Met gemiddelde prestaties win je geen wedstrijd. Daarom is je onderscheiden zeer belangrijk. Te vaak kijken we hiervoor naar de directe omgeving en concurrenten. Hoe meer je…

    € 14,95
  • Wij en de Media, Paulus Van Bortel
    Wij en de Media, Paulus Van Bortel

    De media evolueren in razend tempo: via Facebook, Twitter en allerhande blogs worden we permanent op de hoogte gehouden van het wel en wee van anderen. Maar hoe relevant en betrouwbaar is die stroom aan informatie?

    De media…

    € 14,95
  • Tip van Stip

    In het oog van de orkaan, Jan Rotmans
    In het oog van de orkaan, Jan Rotmans

    Nederland in transitie

    Onze samenleving bevindt zich op een kantelpunt. Op zo’n moment is de maatschappij instabiel en kwetsbaar voor verstoringen, maar wordt de deur voor radicale veranderingen geopend. Een maatschappelijk…

    € 14,95
  • De kwetsbaren, Will Tinnemans
    De kwetsbaren, Will Tinnemans

    Als het om hard werken gaat scoren de topfitte, hoogopgeleide Nederlandse arbeidskrachten goed op internationale ranglijstjes. Voor mensen die het tempo en de complexiteit op de werkvloer niet kunnen bijbenen is nauwelijks plaats.…

    € 9,95
  • Genadeloos, Erik Bertrand Larssen
    Genadeloos, Erik Bertrand Larssen

    Je kunt meer dan je denkt! Het is geen kwestie van kunnen, maar van willen. Maar je moet eerst weten wat je wilt.

    Genadeloos maakt je beter. Vraag jij je af hoe je jezelf kunt verbeteren en beter kunt presteren dan je voor…

    € 11,95
  • Communiceren is geen kunst, Jack Diekstra
    Communiceren is geen kunst, Jack Diekstra

    Competentiegerichte trainingen voor het hbo

    Communicatie staat aan het begin van bijna elke handeling, en is daarmee een van de meest essenti vaardigheden. Goed kunnen communiceren is een belangrijke competentie voor iedere…

    € 7,95
  • India voor beginners, Shabnam Sahi
    India voor beginners, Shabnam Sahi

    Snapshots van thuis

    Voor de tv-reeks 'India voor beginners' (Canvas) nam de vooraanstaande Indiase radio- en televisiemaakster Shabnam Sahi interessante Vlamingen als Nic Balthazar, Kathleen Van Brempt, Etienne Vermeersch,…

    € 11,95
  • Media-advies voor het MKB, Ad Molenaar en Mieke Nauta
    Media-advies voor het MKB, Ad Molenaar en Mieke Nauta

    Media-advies voor het MKB is een praktisch boek voor studenten die een commerciële, communicatie- of ondernemersopleiding volgen. Aan de hand van een stappenplan krijg je snel inzicht in de relevante keuzes die bedrijven dienen…

    € 14,95
  • Alle grote wereldproblemen en hun oplossingen. Doe mee!, Elena Simons
    Alle grote wereldproblemen en hun oplossingen. Doe mee!, Elena Simons

    Het gaat de verkeerde kant op met de wereld, maar dat is geen reden om het erbij te laten zitten. Integendeel! Elena Simons toont op heldere wijze hoe de grote wereldproblemen (milieuvervuiling, armoede, oorlog en ziekte) met…

    € 4,50
  • Boek voor MANNEN, Eelco Smit
    Boek voor MANNEN, Eelco Smit

    Heb het lef om echte keuzes te maken

    Daar wordt je partner ook gelukkig van

    Boek voor MANNEN is speciaal geschreven voor alle mannen die hun persoonlijke ambities waar willen maken en zo het maximale uit zichzelf willen halen.…

    € 14,95
  • Generatie Einstein, Jeroen Boschma & Inez Groen
    Generatie Einstein, Jeroen Boschma & Inez Groen

    Slimmer, sneller en socialer communiceren met jongeren van de 21e eeuw

    Winnaar PIM marketingliteratuurprijs 2006 en genomineerd voor het Managementboek van het jaar! Generatie Einstein is inmiddels een ingeburgerde term onder…

    € 7,95
  • The Mammoth Book of GREAT INVENTIONS, James Dyson and Robert Uhlig
    The Mammoth Book of GREAT INVENTIONS, James Dyson and Robert Uhlig

    The illustrated story of over 700 inventions and inventors that transformed civilization from 350,000 BC to the present.

    Featuring over 600 colour photos with the full range of discoveries and technological advances from across…

    € 34,95
  • Fifa maffia, Thomas Kistner
    Fifa maffia, Thomas Kistner

    De smerige praktijk van de voetbalwereld

    EEN DIEP VERONTRUSTEND BOEK OVER TRUCS, VALSSPELERS EN SMEERGELDTRANSACTIES!

    In deze bijzondere nieuwe editie van zijn onthutsende bestseller FIFA Maffia - met nieuwe hoofdstukken -…

    € 6,95
  • 1000WATT,  David van Iersel
    1000WATT, David van Iersel

    een handreiking voor de creatieve ondernemer

    Bruisende ideeën, energie oneindig en de resultaten vaak bijzonder mooi. Ontwerpers, kunstenaars en architecten varen op hun creativiteit, maar vergeten vaak de zakelijke kant.…

    € 7,95
  • 60 + 40 is waarschijnlijk honderd, Dirk de Wit
    60 + 40 is waarschijnlijk honderd, Dirk de Wit

    Ahrend

    Passers, pennen, potloden en projecten.

    Mooi verzorgd boek over de geschiedenis van het kantoorbenodigdheden bedrijf Ahrend. Dit naar aanleiding van het 100-jarig bestaan. De preciese oprichtingsdatum is overigens niet…

    € 18,50
  • Schiphol Airport, Reinier Gerritsen en Luuk Kramer
    Schiphol Airport, Reinier Gerritsen en Luuk Kramer

    Voor de één is Schiphol Airport het visitekaartje en de economische motor van Nederland, voor de ander de mislukking van de planologische ontwikkelingen en het landelijk milieubeleid. Dit boek met foto's van Reinier Gerritsen en…

    € 28,50
  • Deskresearch, Kees Westerkamp en Maarten van Veen
    Deskresearch, Kees Westerkamp en Maarten van Veen

    Informatie selecteren, beoordelen en verwerken

    Deskresearch is een handleiding voor het zoeken en verwerken van informatie. Door middel van een stappenplan wordt de lezer begeleid bij het opzetten en uitvoeren van…

    € 9,95
  • Tip van Stip

    Metamorfose, Wim de Ridder
    Metamorfose, Wim de Ridder

    De nieuwe welvaart

    Bijna iedereen beschikt inmiddels over geavanceerde elektronische apparatuur. Deze ontwikkeling is revolutionair. Zelfrijdende auto's zorgen voor minder verkeersongelukken, zelfgeproduceerde elektriciteit voor…

    € 18,95
  • Met de wetenschap van nu, Willem van der Does
    Met de wetenschap van nu, Willem van der Does

    Graaiers, draaiers en spijtoptanten

    Nederland is op de Ranglijst van Gelukkigste Landen uit de toptien gezakt. We staan nu op een gedeelde 15e plaats, maar wie nieuwsprogramma's en parlementaire debatten volgt, zou makkelijk de…

    € 6,95
  • Beeldtaal, Jos van den Broek
    Beeldtaal, Jos van den Broek

    Perspectieven voor makers en gebruikers

    Wanneer zegt een beeld meer dan duizend woorden? Iedereen die wel eens een pagina voor een tijdschrift bedenkt, een powerpointpresentatie maakt, een brochure schrijft, een presentatie voor…

    € 11,95
  • Basisboek entertainmentmarketing, Henk Penseel
    Basisboek entertainmentmarketing, Henk Penseel

    Er zijn weinig marketinggebieden zo pluriform als de marketing van de entertainmentsector. Dit complete handboek beslaat de marketing van bewegende beelden, muziek en sport, waarbij de invloed van media onmisbaar is.
    Het boek…

    € 18,50
  • huh?!, Berthold Gunster
    huh?!, Berthold Gunster

    de techniek van het omdenken

    Voor de pessimist is het glas half leeg. Voor de optimist is het half vol. Dit boek gaat uit van een derde benadering: waar is de kraan?

    Het boek gaat over de overgang van een ja-maar naar een ja-en…

    € 12,50
  • Hedendaags China, Zhang Yao en Bu Yi
    Hedendaags China, Zhang Yao en Bu Yi

    Met een eigenzinnige en bruisende benadering biedt Hedendaags China u inzicht in de cultuur en samenleving van een fascinerend land. Prachtige, kleurrijke foto's en heldere, informatieve teksten schetsen een veelzijdig beeld van…

    € 12,50
  • Affiliate Marketing, Caroline Portier
    Affiliate Marketing, Caroline Portier

    Marketeers op de werkvloer en in het hogere management die zich willen verdiepen in online marketing, performance based online marketing, en affiliate marketing in het bijzonder, houden een must read vast. In Affiliate Marketing…

    € 18,95
  • The Future of the Electronic Marketplace, Derek Leebart
    The Future of the Electronic Marketplace, Derek Leebart

    The marketplace is the place of exchange between buyer and seller. Once one rode a mule to get there; now one rides the Internet. An electronic marketplace can span two rooms in the same building, or two continents. How…

    € 14,95
  • Statusangst, Alain de Botton
    Statusangst, Alain de Botton

    Statusangst: de kwellende gedachte dat we misschien niet in staat zijn te voldoen aan het succesideaal zoals onze samenleving dat formuleert en dat we dientengevolge het risico lopen verstoken te blijven van waardigheid en…

    € 9,95
  • The House of Rothschild, Niall Ferguson
    The House of Rothschild, Niall Ferguson

    The World's Banker
    1849-1999In his rich and nuanced portrait of the remarkable, exclusive Rothschild family, Oxford scholar and bestselling author Niall Ferguson uncovers the secrets behind the family's phenomenal economic…

    € 13,95
  • Flow in zaken, Mihaly Csikszentmihalyi
    Flow in zaken, Mihaly Csikszentmihalyi

    Een inspirerend boek voor iedereen die zich bezint op werk en werkomgeving in een verandderde zakenwereld.

    De auteur van de bestseller 'Flow: Psychologie van de optimale ervaring' past in dit boek het begrip flow toe op de…

    € 24,50
  • Mind the Gap, Jaap van der Grinten
    Mind the Gap, Jaap van der Grinten

    Stappenplan identiteit en imago

    Met een gap-analyse breng je de verschillen tussen de identiteit en het imago van een organisatie in kaart. Het helpt je bij het maken van de juiste keuzes ter versterking van het imago. Het…

    € 8,50
  • Branding NL, Andy Mosmans
    Branding NL, Andy Mosmans

    State of the art-visies van Nederlandse professionals

    Een sterk merk, merk je! Waar merkmanagement, of branding, ooit een puur tactische reclame-, communicatie- en designactiviteit was, heeft het vakgebied zich inmiddels…

    € 24,50
  • Getting Things Done, David Allen
    Getting Things Done, David Allen

    How to Archieve Stress-free Productivity

    Is your workload overwhelming? Does it just keep mounting up while your stress levels reach fever pitch? In Getting Things Done David Allen teaches you how to keep a clear head, relax and…

    € 8,50
Sorteer op
artikelen per pagina / articles per page
© 2008 - 2020 BoekwinkelStip | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Meer informatie Accepteren
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.