Sorteer op
  • Brutal Simplicity of Thought, M&C Saatchi
    Brutal Simplicity of Thought, M&C Saatchi

    How It Changed the World

    Hardcover
    First edition, 2011

    This book is in stock in our warehouse in the Netherlands and available quickly / Dit boek is op voorraad in ons magazijn in Nederland en snel beschikbaar.

    Simplicity looks…

    € 24,95
  • -40%

    Dure spitsen scoren niet, Simon Kuper & Stefan Szymanski
    Dure spitsen scoren niet, Simon Kuper & Stefan Szymanski

    En andere raadsels van het voetbal verklaard

    Freakonomics voor voetbal: een geheel nieuwe kijk op de sport

    Waarom wint Nederland zo vaak? Waarom winnen de grote clubs niet vaker? Waarom koopt Ajax steeds de verkeerde spelers?…

    € 14,95 € 8,95
  • Het erf van mijn moeder, Katrien Verstraete
    Het erf van mijn moeder, Katrien Verstraete

    Landbouwsters en tuiniersters in Vlaanderen: met meer dan 25.000 zijn ze vandaag. Al decennia zijn ze de spil van het landbouwgezin en van het bedrijf dat ze samen met hun man runnen. Ze rolden er van de ene dag op de andere dag…

    € 14,95
  • Hoe moeilijk kan het zijn?, Jasper van Kuijk
    Hoe moeilijk kan het zijn?, Jasper van Kuijk

    Fileert denkfouten in hedendaags ontwerp

    Of het nu gaat om rookmelders, ov-fietsen, beamers of de stiltecoupé: sommige producten wil je omhelzen en andere het raam uitgooien. Maar hoe komt dat? Het is vaak lastig er de vinger op…

    € 8,95
  • De uitvinders, Walter Isaacson
    De uitvinders, Walter Isaacson

    Na zijn bestseller Steve Jobs komt Walter Isaacson nu met De uitvinders, een fenomenaal overzicht van alle mensen die verantwoordelijk zijn voor de belangrijkste uitvindingen van onze tijd: de computer en het internet.

    In een…

    € 11,95
  • Cacao, Dominique Persoone
    Cacao, Dominique Persoone

    De chocolade route Expeditie in mexico

    Gebonden in harde kaft met stofomslag

    Eerste druk, 2008

    Chili, knoflook, guacamole, wasabi, kip, oesters, tequila... Het zijn even ongewone als onverwachte ingrediënten voor de beroemde…

    € 18,95
  • Voor hoeveel heb je het verkocht?, Thijs Verheul
    Voor hoeveel heb je het verkocht?, Thijs Verheul

    Het verhaal van United Wardrobe, van idee naar exit

    Met een paar duizend euro startkapitaal richtte Thijs Verheul (1992) samen met Sjuul Berden en Joep Dohmen als studenten aan de Wageningen Universiteit het…

    € 8,95
  • Digitaal leven, Nicholas Negroponte
    Digitaal leven, Nicholas Negroponte

    Menselijke interactie vindt steeds vaker plaats met behulp van bits, 'Het nieuwe DNA van informatie'. Nicholas Negroponte toont ons de gevolgen van deze ontwikkeling. De computer evalueert van een levenloos voorwerp tot een altijd…

    € 8,95
  • Ontdek je sterke punten 2.0, Tom Rath
    Ontdek je sterke punten 2.0, Tom Rath

    Een revolutionair programma om unieke talenten te ontwikkelen

    Hardcover, vijfde editie, 2020

    Inclusief unieke StrengthsFinder-test

    Heb jij de mogelijkheid om elke dag te doen waar jij het beste in bent? De kans is groot dat dit…

    € 8,95
  • Handboek Strategisch OmgevingsManagement, Marc Wesselink
    Handboek Strategisch OmgevingsManagement, Marc Wesselink

    Hardcover, nieuwstaat, 5e editie, 2021

    Met de casus: Maasvlakte 2 door Ronald Paul

    Winnaar ROA adviesprijs!

    Sla de krant open en je ziet de voorbeelden: Projecten lopen vertraging op omdat er niet of nauwelijks rekening is…

    € 28,95
  • ​Ansjovis, Petra Possel
    ​Ansjovis, Petra Possel

    Kleine vis, groot verhaal

    Hardcover, zo goed als nieuw exemplaar, eerste druk

    Ooit zwom de ansjovis door de Nederlandse wateren. Vissers waren er dol op, het was het vet op de botten. Maar na de komst van de Afsluitdijk — de…

    € 13,95
  • ​De twijfelbrigade, Jan Paul van Soest
    ​De twijfelbrigade, Jan Paul van Soest

    Waarom de klimaatwetenschap wordt afgewezen en de wereldthermostaat 4 graden hoger gaat

    Met een voorwoord van Marjan Minnesma (directeur Stichting Urgenda)

    'Van Soest beschrijft niet alleen de klimaatwetenschap, maar ook…

    € 18,95
  • Gym voor de geest, Edward de Bono
    Gym voor de geest, Edward de Bono

    Creatieve adviezen voor een sprankelende persoonlijkheid

    We stoppen zoveel energie en geld in het verbeteren van ons uiterlijk: sportschool, make-up en kleding, kapper en zonnebank... maar wat doen we voor ons innerlijk? Véél…

    € 8,95
  • Vrije ruimte, Jos Kessels, Erik Boers en Pieter Mostert
    Vrije ruimte, Jos Kessels, Erik Boers en Pieter Mostert

    Filosoferen in organisaties

    Klasieke scholing voor de hedendaagse praktijk

    DIALECTICA, RETORICA en GRAMMATICA

    Hardcover, zo goed als nieuw exemplaar

    Klopt het wat we doen? Waar is het ons eigenlijk om begonnen? Wat is de…

    € 24,95
  • Selling Blue Elephants, Howard Moskowitz & Alex Gofman
    Selling Blue Elephants, Howard Moskowitz & Alex Gofman

    Ontdek wat uw klanten echt willen - nog voordat ze dat zelf weten

    Hoe ontwikkelt u producten en diensten die aanslaan bij uw klanten? Hoe zorgt u ervoor dat u ze net datgene biedt wat ze willen hebben - zonder dat ze dat zelf al…

    € 18,95
  • Appie Tomorrow, Rupert Parker Brady
    Appie Tomorrow, Rupert Parker Brady

    Alle ingrediënten voor een beter leven in 2025

    Met het boek Appie Tomorrow - Alle ingrediënten voor een beter leven in 2025 gaat Albert Heijn in gesprek met het publiek en stakeholders over relevante maatschappelijke thema's…

    € 18,95
  • Melk, ​Mark Kurlansky
    Melk, ​Mark Kurlansky

    De opzienbarende geschiedenis van mens en melk - van oudheid tot heden

    Een 10.0000-jarige haat-liefde verhouding

    Moedermelk is het belangrijkste voedingsmiddel voor baby's, maar het was de melk van andere zoogdieren die de mens…

    € 14,95
  • Let My People Go Surfing, Yvon Chouinard
    Let My People Go Surfing, Yvon Chouinard

    Dit boek is op voorraad in ons magazijn in Nederland en snel beschikbaar

    The Education of a Relucant Businessman

    Including 10 More Years of Business Unusual

    Foreword by Naomi klein

    'Wonderful... a moving autobiography, the…

    € 11,95
  • Spoken, Pien van der Hoeven
    Spoken, Pien van der Hoeven

    Hoe het kapitalisme ons tot oorlog drijft

    Nepnieuws en de Amerikaanse oorlogen in Vietnam en de Golf

    De waarheid doet er tegenwoordig niet meer toe in het nieuws, lijkt het wel. Maar was het vroeger beter? Spoken neemt de lezer…

    € 11,95
  • Fred en Wilma in de Vinexwijk, Nienke Oosterbaan
    Fred en Wilma in de Vinexwijk, Nienke Oosterbaan

    Maak van je huis een zelfvoorzienend paradijs

    Inclusief losse bouwtekening

    Het aanstekelijke ecodoeboek Fred en Wilma in de Vinexwijk staat vol duurzame (zelfmaak-)ontwerpen van bekende en minder bekende ontwerpers als Piet Hein…

    € 14,95
  • -33%

    99 redenen om te stoppen, en toch door te gaan, Daan Weddepohl
    99 redenen om te stoppen, en toch door te gaan, Daan Weddepohl

    Hardcover

    Daan Weddepohl, de oprichter van Peerby, vertelt het inspirerende verhaal over de uitdagingen die je als start-upondernemer tegenkomt

    De oprichter van Peerby neemt je mee op een reis langs de hoge toppen en diepe dalen…

    € 14,95 € 9,95
  • The Big Moo, Seth Godin
    The Big Moo, Seth Godin

    Stop Trying to Be Perfect and Start Being Remarkable

    THE GROUP OF 33

    Dit boek is op voorraad in ons magazijn in Nederland en snel beschikbaar.

    Most organizations are stuck in a rut. On one hand, they understand all the good…

    € 18,95
  • Denk als een kunstenaar, Will Gompertz
    Denk als een kunstenaar, Will Gompertz

    Iedereen kan creatief en inspirerend zijn

    De onnavolgbare kunstkenner Will Gompertz leert u denken als een kunstenaar:
    wijsheden en creatieve ideeeën van Da Vinci tot Damien Hirst

    Waarom lijkt het voor sommige mensen…

    € 13,50
  • De goede voorouder, Roman Krznaric
    De goede voorouder, Roman Krznaric

    De goede voorouder

    Lange termijn denken voor een korte termijn wereld

    De grote problemen van onze tijd gaan allemaal terug op één ding: we denken alleen aan de korte termijn. Dat denken koloniseert de toekomst. Je ziet het in…

    € 12,95
  • ​Het jaar 1000, Valerie Hansen
    ​Het jaar 1000, Valerie Hansen

    De ontdekking van de wereld

    Begon de globalisering daadwerkelijk pas in 1492, toen Columbus koers zette naar het westen? Valerie Hansen toont aan dat dit proces veel eerder begon, dat de Chinezen rond het jaar 1000 al beschikten…

    € 14,95
  • Mickonomics, Flip Vuijsje
    Mickonomics, Flip Vuijsje

    De zakelijke kracht van de grootste rockband ooit

    Mick Jagger vijf deccenia leiderschap

    Lees het verhaal van Mick Jagger als leider en strateeg, met de negen lessen van Mickonomics Mick Jagger is als geen ander verantwoordelijk…

    € 8,95
  • Burgermeester kookboek, Dion Eggen, Justus W. de Nijs en Vincent van Olphen
    Burgermeester kookboek, Dion Eggen, Justus W. de Nijs en Vincent van Olphen

    Hardcover

    Meesterlijke burgerrecepten, van wild tot vegetarisch

    Burgermeester is een idee van drie Amsterdamse schoolvrienden, op zoek naar goed, eerlijk en betaalbaar eten. Sinds de opening van het eerste restaurant in 2007 is…

    € 28,95
  • -17%

    Global Brand Strategy, Jan-Benedict Steenkamp
    Global Brand Strategy, Jan-Benedict Steenkamp

    Hardcover

    World-wise marketing in the age of branding

    A strategy fot global branding that even shareholders will love

    Consider these three facts. First, many businesses generate much of their revenue and most of their growth…

    € 35,00 € 28,95
  • Tijd voor actie, Carole Rackete
    Tijd voor actie, Carole Rackete

    Hoe we onze planeet kunnen redden

    De kapitein die levens redde en werd gearresteerd

    Kapitein Carola Rackete negeerde het aanmeerverbod van de Italiaanse regering en bracht veertig - uit de Middellandse Zee opgeviste -…

    € 11,95
  • -25%

    Het handboek voor coaching, 3 delen, Alex Engel
    Het handboek voor coaching, 3 delen, Alex Engel

    Methodieken, modellen, technieken, en formulieren voor professionele coaching

    Zo'n veertig professionele coaches werkten mee aan dit volumineuze naslagwerk. Alex Engel - in de coachingbranche geen onbekende - selecteerde…

    € 59,95 € 45,00
  • Ja-maar wat als alles lukt?, Berthold Gunster
    Ja-maar wat als alles lukt?, Berthold Gunster

    De tien regels voor een ja-maar-vrij-leven

    Hoe komt het dat we zo vaak niet doen wat we ten diepste willen? Waar komt toch die innerlijke stem vandaan die ons ervan weerhoudt ten volle te leven?

    Ja, maar dat kan ik niet.
    Ja,…

    € 8,95
  • Seks, humor en het Beloofde Land, Rick van Baaren, Marc Andrews en Matthijs van Leeuwen
    Seks, humor en het Beloofde Land, Rick van Baaren, Marc Andrews en Matthijs van Leeuwen

    De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame

    We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het…

    € 34,95
  • Overtuigend debatteren, Peter van der Geer en Sharon Kroes
    Overtuigend debatteren, Peter van der Geer en Sharon Kroes

    Alle technieken, tips en trucs

    Waarom zou u debatteren? Omdat u zonder het debat zelden uw doel bereikt. Gelijk hebben is mooi, maar gelijk krijgen is beter. Om te overtuigen, zult u het spel met tegenspelers en publiek sterk…

    € 14,95
  • Stakeholdermanagment, Paul Stamsnijder
    Stakeholdermanagment, Paul Stamsnijder

    Start met wie

    Hoe de dialoog organisaties slimmer, sneller en succesvoller maakt

    De toegenomen transparantie heeft de wereld van overheden, non-profitorganisaties en bedrijven een stuk spannender gemaakt. Door social media is…

    € 18,95
  • Het domein, Lidewij van Wilgen
    Het domein, Lidewij van Wilgen

    Een prachtige carrière in de reclame, een succesvolle echtgenoot, schatten van dochters — Lidewij van Wilgen heeft het allemaal. Ze geniet van alles om zich heen, maar langzaam ziet ze ook de oppervlakkigheid van haar leven.…

    € 14,95
  • Oesters van New York​, Mark Kurlansky
    Oesters van New York​, Mark Kurlansky

    Een stadsgeschiedenis

    Peter Minuit kocht in 1626 Manhattan voor 24 dollar, en niet veel later kwamen ook de oesterbanken bij Ellis Island in Nederlandse handen. New York groeide uit tot een stad die beroemd was om haar oesters,…

    € 34,95
  • Dag vriend!, Stine jensen
    Dag vriend!, Stine jensen

    Stine Jensen onderzoekt de waarde van Facebookvriendschap, een eigentijds thema dat zij weet te verdiepen aan de hand van filosofen als Aristoteles, Montaigne en Alain de Botton. Stine heeft haar eerdere essay 'Echte vrienden'…

    € 8,95
  • The Monocle Guide to Better Living
    The Monocle Guide to Better Living

    For Monocle’s first ever book, The Monocle Guide to Better Living, our editorial team looks at one of the title’s core themes – quality of life.

    In an informative and entertaining collection of writing, reports and…

    € 24,95
  • Onbevangen ondernemen, Frank Lekanne Deprez en René Tissen
    Onbevangen ondernemen, Frank Lekanne Deprez en René Tissen

    De acht kenmerken van ZeroSpace-organisaties

    In dit boek worden acht kenmerken van moderne organisaties gepresenteerd die goed aansluiten bij de behoeften en eisen die aan ondernemingen worden gesteld in de huidige…

    € 11,95
  • In the Company of Women, Grace Bonney
    In the Company of Women, Grace Bonney

    Inspiration and Advice from over 100 Makers, Artists, and Entrepreneurs

    Over 100 exceptional and influential women describe how they embraced their creative spirit, overcame adversity, and sparked a global movement of…

    € 14,95
  • Brein@work, ​Nina Lazeron en ​Ria van Dinteren
    Brein@work, ​Nina Lazeron en ​Ria van Dinteren

    Het leren en ontwikkelen van de mensen is een belangrijke voorwaarde voor het succes van organisaties. Maar hoe leren mensen eigenlijk op hun werk en binnen hun organisatie? En hoe kun je mensen stimuleren zich te…

    € 39,95
  • How to Set Up and Run a Fashion Label, Toby Meadows
    How to Set Up and Run a Fashion Label, Toby Meadows

    2nd edition

    No matter how talented you are as a designer, if you are going to run a successful fashion label you also need to know about business - from marketing and PR to manufacturing your collection, and where to find the…

    € 14,95
  • De economie van goed en kwaad, Tomáš Sedlácek
    De economie van goed en kwaad, Tomáš Sedlácek

    Sedlácek bekijkt zijn vakgebied door een volstrekt nieuwe bril en daagt hij ons uit tot een volstrekt nieuwe kijk op de wereld. De economie is een wetenschap, een waardevrij wiskundig onderzoek, wordt vaak beweerd. Maar voor…

    € 21,95
  • Colour Hunting
    Colour Hunting

    How colour influences what we buy, make and feel

    Kleur speelt een vitale rol in onze visuele ervaringen en beïnvloedt zintuigen, terwijl het onze acties onbewust vormgeeft.Al millennia lang gebruiken kunstenaars en ontwerpers…

    € 45,00
  • Witboek kraken
    Witboek kraken

    Krakend Nederland presenteert: 132 bladzijden, 20 gemeenten, 80 kraakpanden

    Het Witboek Kraken is een initiatief van een aantal krakers, ex-krakers en sympathisanten. Zij willen hiermee tegenwicht bieden aan de negatieve…

    € 24,95
  • Een boterham met tevredenheid, A de Swaan
    Een boterham met tevredenheid, A de Swaan

    Gesprekken met arbeiders

    Van Gennep Amsterdam 1972

    Flaptekst:

    Met grote vanzelfsprekendheid wordt vaak beweerd dat de arbeiders in Nederland in de kwart eeuw sinds de oorlog een zekere welstand bereikt hebben. Dat is maar in…

    € 11,95
  • Doughnut Economics, Kate Raworth
    Doughnut Economics, Kate Raworth

    7 Ways to Think Like a 21st Century Economist

    Economics is the mother tongue of public policy. It dominates our decision-making for the future, guides multi-billion-dollar investments, and shapes our responses to climate change,…

    € 11,95
  • -50%

    Gehaktballen met slagroom, Seth Godin
    Gehaktballen met slagroom, Seth Godin

    'Geef mij ook wat Nieuwe Marketing. Ik wil blogs, e-mail, YouTube-video's, een Myspace-pagina, Google AdWords... Het maakt niet uit, zolang het maar nieuw is.

    'WACHT! Slagroom is lekker. Het is de finishing touch. Maar op…

    € 8,95 € 4,50
  • Het Churchillcomplex, Ian Buruma
    Het Churchillcomplex, Ian Buruma

    Opkomst en de ondergang van de Anglo-Amerikaanse orde

    In 1945 werd West-Europa bevrijd door de Engelsen en de Noord-Amerikanen. Het VK en de VS waren toonbeelden van vrijheid, openheid en democratie. Na brexit en de verkiezing…

    € 8,95
  • Iedereen Inc., Jannet Vaessen
    Iedereen Inc., Jannet Vaessen

    Of we nu willen of niet, we beoordelen elkaar voortdurend. Op uiterlijk, afkomst, sekse, opleiding, inkomen. Binnen een paar seconden vormen we ons een beeld van de ander. Voor een kleine groep mensen pakt dat bijna altijd goed…

    € 9,95
  • Zes denkende hoofddeksels, Edward de Bono
    Zes denkende hoofddeksels, Edward de Bono

    Dr. Edward de Bono (1933) wordt beschouwd als een internationale autoriteit op het gebied van conceptueel denken. In dit boek stroomlijnt hij op een originele manier het besluitvormingsproces. Het denkproces wordt opgesplitst in…

    € 8,95
  • San Marco NV, Dirk Horringa
    San Marco NV, Dirk Horringa

    Elf eeuwen welvaart en stabiel bestuur in venetië

    Het zichtbare Venetië is een harpvormig eiland, doorsneden door grote en kleine kanalen, bebouwd met een onvergelijkelijk ensemble van paleizen, kerken en woonhuizen. Overdag…

    € 11,95
  • Het wereldschokkende en onweerstaanbaar lekkere verhaal van Tony's Chocolonely, Jeroen Siebelink
    Het wereldschokkende en onweerstaanbaar lekkere verhaal van Tony's Chocolonely, Jeroen Siebelink

    Het eerlijke verhaal van een revolutionaire reepAls drie journalisten iets willen doen aan de hartverscheurende situatie van twee miljoen kindslaven op Afrikaanse cacaoplantages, komen ze er al snel achter dat een aanklacht tegen…

    € 8,95
  • Het verhaal van het beroemdste busje ter wereld
    Het verhaal van het beroemdste busje ter wereld

    Unieke brochure over de geschiedenis van de Volkswagen Transporter. Van de T1 t/m de T5.

    De Volkswagen Transporter is een Nederlandse uitvinding (de eerste schets, gemaakt door Ben Pon in zijn notitieboek, maakt deel uit van de…

    € 24,95
  • Contagious, Jonah Berger
    Contagious, Jonah Berger

    WHY THINGS CATCH ONDynamic young Wharton marketing professor Jonah Berger draws on his research to explain the six steps that make products or ideas contagious. Why do some products get more word of mouth than others? Why does…

    € 8,95
  • HOOP, Roland van der Vorst
    HOOP, Roland van der Vorst

    HOE WE DOOR DE TOEKOMST WORDEN VERLEID Je gaat naar school in de hoop het ooit te gaan maken. Je stemt in de hoop dat de wereld beter wordt. Je trouwt in de hoop samen gelukkig te blijven, maar gaat in therapie om eerst zelf…

    € 8,95
  • Feedback is een cadeautje, Douglas Stone en Sheila Heen
    Feedback is een cadeautje, Douglas Stone en Sheila Heen

    Eigenlijk is het leven één grote feedbacksessie: dagelijks krijgen we advies en kritiek van vrienden, familie, collega's, klanten, leidinggevenden en zelfs van huisdieren. En ook al weten we dat feedback zeer waardevol kan zijn,…

    € 14,95
  • Bezieling en kwaliteit in organisaties, Daniel Ofman
    Bezieling en kwaliteit in organisaties, Daniel Ofman

    Met dit boek introduceerde Daniel Ofman begin jaren '90 spirituele waarden in een door technocraten gedomineerde managementcultuur. Als veelgevraagd spreker wordt hij daarom ook wel aangekondigd als 'de spirituele ingenieur'. Mede…

    € 8,95
  • GESIGNEERD

    De logica van geluk, Mo Gawdat
    De logica van geluk, Mo Gawdat

    Hardcover, nieuwstaat, GESIGNEERDOntdek de formuleHij was gezond, extreem rijk en succesvol, maar Mo Gawdat voelde zich diep ongelukkig. De huidige Chief Business Officer van de futuristische 'dromenfabriek' Google [X] besloot het…

    € 29,95
  • creATE, Chris Sanderson, Martin Raymond
    creATE, Chris Sanderson, Martin Raymond

    Eating, Design and Future FoodFood is not just a hot topic in design and cutting edge creativity today, but also an enormous industry with changing standards and perceptions. crEATe. Eating, Design and Future Food investigates…

    € 18,95
  • Vooruit kijken en terug redeneren, David B. Yoffie & Michael A. Cusumano
    Vooruit kijken en terug redeneren, David B. Yoffie & Michael A. Cusumano

    Lessen van Steve Jobs, Bill Gates en Andy GroveBill Gates, Andy Grove en Steve Jobs zijn de hoofdrolspelers in de wereld van de technologie, en hun bedrijven zullen nog lange tijd hun stempel drukken op ons privé- en zakelijke…

    € 8,95
  • When Digital Becomes Human, Steven Van Belleghem
    When Digital Becomes Human, Steven Van Belleghem

    Klantenrelaties in transformatie

    BEDRIJVEN DIE HET VERSCHIL WETEN TE MAKEN MET EEN 'HUMAN TOUCH' VEROVEREN HET HART VAN HUN KLANT

    De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van…

    € 11,95
  • Omdenken is stom, Berthold Gunster
    Omdenken is stom, Berthold Gunster

    Omdenken door kinderen
    PAS OP!
    Je denkt: dit is een leuk cadeauboekje met geinige creatieve uitspraken door kinderen. En dat is het ook. Maar! Als je dit gelezen hebt, zul je kinderen niet langer de dingen uitleggen. Je zult ze…

    € 4,50
  • -50%

    On Top, Anna Nooshin
    On Top, Anna Nooshin

    JOUW HANDBOEK VOOR ONLINE SUCCES
    On Top is de must have inspiratiegids voor vrouwen die weleens gedacht hebben: is dit alles? Een boek vol humor, zelfspot en herkenbare situaties.

    Selfmade woman Anna Nooshin richtte in 2011 een…

    € 8,95 € 4,50
  • Kunst? kopen!, Véronique Baar
    Kunst? kopen!, Véronique Baar

    Handleiding bij het kopen van hedendaagse kunst

    Op zoek naar kunst voor thuis? Het aanbod is groot, de kunstmarkt soms onoverzichtelijk. Hoe moet je beginnen? Dit boek biedt de basiskennis om kunst te kijken en te kopen. Waar…

    € 11,95
  • De Elektrische Spijkerbroek en andere avonturen in de economie, Mathijs Bouman
    De Elektrische Spijkerbroek en andere avonturen in de economie, Mathijs Bouman

    en andere avonturen in de economie
    Waarom zet Philips kleding onder stroom? Wie heeft bedacht dat je met zes mesjes beter scheert? Zijn korte rokjes een teken van voorspoed? Waarom zijn we zo bang voor de kilometerheffing? Wat is…

    € 14,95
  • Tegenwind brengt de vlieger omhoog, Ping Fu
    Tegenwind brengt de vlieger omhoog, Ping Fu

    Ping Fu groeide in armoede op in het streng communistische China van Mao Zedong, overleefde een verblijf in de gevangenis en vertrok vervolgens met 80 dollar op zak (en zonder een woord Engels te spreken) naar Amerika. Inmiddels…

    € 9,95
  • Felix en het grote geld, Nikolaus Piper
    Felix en het grote geld, Nikolaus Piper

    Roman over rijk worden & andere belangrijke zaken
    Felix wil rijk worden. Steenrijk. Miljonair desnoods. En hij heeft geluk: hij vindt een schat en ontmoet een muziekhandelaar, die evenveel verstand heeft van muziek als van…

    € 8,95
  • -62%

    Zonder franje, Dieter Brandes
    Zonder franje, Dieter Brandes

    en tien andere geheimen achter het succes van Aldi
    De consument houdt de hand op de knip en blijft verontwaardigd over het prijsopdrijvende effect van de euro. In dit klimaat heeft de detailhandel het zwaar. De hele detailhandel?…

    € 11,95 € 4,50
  • Van Trends naar Brands, Hilde Roothart/Wim van der Pol
    Van Trends naar Brands, Hilde Roothart/Wim van der Pol

    Van Trends naar Brands Hilde Roothart/Wim van der Pol: Een fundament voor een nieuw vakgebied, dat is wat Hilde Roothart en Wim van der Pol voor ogen hadden bij het beschrijven van een methode om trend en brand management met…

    € 9,95
  • -50%

    Merkenmoe, Neil Boorman
    Merkenmoe, Neil Boorman

    Hoe ik leerde leven zonder logo's
    Wat doe je als je op een ochtend wakker wordt en inziet dat je leven afhangt van alles wat cool en trendy is en dat je identiteit en denkbeelden zijn gebaseerd op een hiërarchie van merken? Neil…

    € 8,95 € 4,50
  • Landschapspijn, Jantien de Boer
    Landschapspijn, Jantien de Boer

    Over de toekomst van ons platteland
    Landschapspijn van Jantien de Boer gaat over het huidige boerenland, waar kleuren vervagen en geluiden wegsterven in het moderne land van zuivel, vlees en turbogras. Burgers maken zich grote…

    € 11,95
  • Alibaba, Duncan Clark
    Alibaba, Duncan Clark

    Jack Ma en het grootste internetbedrijf ter wereld
    Honderden miljoenen Chinezen maken gebruik van de diensten van Alibaba. De beursgang was een van de grootste ooit. Oprichter Jack Ma vervult met zijn bedrijf een sleutelrol in de…

    € 14,95
  • Hamburgers in het paradijs, Louise O. Fresco
    Hamburgers in het paradijs, Louise O. Fresco

    VOEDSEL in tijden van SCHAARSTE en OVERVLOEDDe menselijke geschiedenis is er een van voortdurende schaarste aan voedsel. De overvloed die in de laatste decennia voor velen is ontstaan, is zo uitzonderlijk dat wij nog niet hebben…

    € 8,95
  • Tip van Stip

    De dronkemanswandeling, Leonard Mlodinow
    De dronkemanswandeling, Leonard Mlodinow

    Tip van Stip

    Hoe toeval ons leven bepaalt
    Toeval en onzekerheid beheersen ons bestaan. Maar waarom begrijpen wij daar dan zo weinig van?

    Door de ware aard van het toeval te tonen ontrafelt Leonard Mlodinow psychologische…

    € 14,95
  • De shockdoctrine, Naomi Klein
    De shockdoctrine, Naomi Klein

    De opkomst van rampenkapitalisme
    Dit is een boek over shocks, en de manier waarop die worden toegepast op landen en mensen. Het is het onofficiële verhaal over de manier waarop de 'vrije markt' de wereld is gaan domineren. Het is…

    € 11,95
  • De plakfactor, Dan Heath en Chip Heath
    De plakfactor, Dan Heath en Chip Heath

    Waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet
    Broodjeaapverhalen, complottheorieën en verhalen over angstaanjagende ziekten verbreiden zich moeiteloos. Maar mensen met echt belangrijke boodschappen — zoals docenten, politici…

    € 9,95
  • Gebruik en misbruik van de statistiek, Darrell Huff
    Gebruik en misbruik van de statistiek, Darrell Huff

    De statistiek beïnvloedt het openbare en particuliere leven van ons alleen op een even grondige als veelal onmerkbare wijze. Maatregelen van allerlei aard – zowel van de overheid als van het bedrijfsleven – steunen op een…

    € 11,95
  • Hoe bouw je een hunebed?, Martijn Aslander en Silvie Kamphuis
    Hoe bouw je een hunebed?, Martijn Aslander en Silvie Kamphuis

    In het jaar 2002 bouwde Martijn Aslander een hunebed. En niet zomaar een hunebed, maar het grootste hunebed ter wereld. In zestien dagen tijd, slechts geholpen door palen en touwen en een heleboel helpende handen (sommige…

    € 14,95
  • Hoe Starbucks mijn redding werd, Michael Gates Gill
    Hoe Starbucks mijn redding werd, Michael Gates Gill

    Een directeur gaat koffie schenken en wordt gelukkig
    Michael Gill had het allemaal voor elkaar en bewoog zich in gegoede Amerikaanse kringen. In korte tijd verloor hij zijn baan, vrouw en werd hij – onverzekerd – ziek. Toen…

    € 8,95
  • Toptalent, Ralf Knegtmans
    Toptalent, Ralf Knegtmans

    De 9 universele criteria van toptalent3e druk

    Wie zijn de absolute toptalenten van deze tijd en - vooral - waar herkent u ze aan? Hebben ze eigenlijk wel gemeenschappelijke kenmerken en wat onderscheidt hen van 'gewoon' goede…

    € 8,95
  • 60 jaar Televisie in Nederland, Bert van der Veer
    60 jaar Televisie in Nederland, Bert van der Veer

    Met dvd

    60 Jaar televisie in Nederland is een compleet overzichtswerk dat tot stand is gekomen in nauwe samenwerking met het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid.

    Van Snip en Snap tot De Lama's, van Johnny en Rijk tot GTST…

    € 11,95
  • De prijs van gelijkheid, Bas Jacobs
    De prijs van gelijkheid, Bas Jacobs

    In De prijs van gelijkheid gaat de jonge econoom Bas Jacobs op zoek naar de heilige graal van de welvaartseconomie: het vinden van de economisch meest effici nte manieren om inkomen te verdelen.

    Elk overheidsingrijpen gaat…

    € 8,95
  • Business Model Generatie, Alexander Osterwalder & Yves Pigneur
    Business Model Generatie, Alexander Osterwalder & Yves Pigneur

    Hoe kunnen we visionaire ideeën omvormen tot game changing businessmodellen die het establishment uitdagen - of het establishment verjongen als wijzelf de gevestigde orde zijn?Business Model Generatie is een handboek voor…

    € 24,95
  • De aarde is plat, Thomas L. Friedman
    De aarde is plat, Thomas L. Friedman

    Ontdekkingsreis door een geglobaliseerde wereld
    Kunnen onze kinderen nog concurreren met de rest van de wereld?

    IBM ontslaat 15.000 Amerikanen om daarvoor in de plaatst 15.000 Indiërs te contracteren, en ook grote Nederlandse…

    € 8,95
  • Beschaving, economie en kapitalisme, deel 1, 2 en 3, Fernand Braudel
    Beschaving, economie en kapitalisme, deel 1, 2 en 3, Fernand Braudel

    15de-18de eeuw

    Het magnum opus van de beroemdste Franse historicus, Fernand Braudel (1902-1985), van de twintigste eeuw.

    ​In het Nederlands, 3 delen, 1.884 bladzijden met 5.710 noten en zo'n 400 afbeeldingen.

    Beschaving,…

    € 45,00
  • -50%

    Wat zou Google doen?, Jeff Jarvis
    Wat zou Google doen?, Jeff Jarvis

    GOOGLE IS HET BEKENDSTE MERK TER WERELD - EN DUS BEKENDER DAN COCA-COLA... GOOGLE IS HET SNELST GROEIENDE BEDRIJF TER WERELD GOOGLE IS MARKTLEIDER OP DE ONLINE ADVERTENTIEMARKT HOE DOEN ZE DAT?

    Geen enkel bedrijf,…

    € 8,95 € 4,50
  • Statistiek voor Dummies, Deborah Rumsey
    Statistiek voor Dummies, Deborah Rumsey

    2e editie

    Hulp bij het ontcijferen en beoordelen van statistische informatie.

    Vind je statistiek een lastig onderwerp? Geen nood, deze tweede editie van Statistiek voor Dummies bevat praktische uitleg van de belangrijkste…

    € 18,95
  • Uitrollen is het nieuwe doorpakken, Japke-d. Bouma
    Uitrollen is het nieuwe doorpakken, Japke-d. Bouma

    De ergste jeulwoorden op kantoor

    Bedrijven maken veelvuldig gebruik van vakjargon en nietszeggende woorden. De auteur krijgt hier jeuk van, zoals co-creaties, punten aan de horizon, passies, pitchen en inkoppen. Dit boek geeft in…

    € 8,95
  • Timemanagement volgens Covey, Stephen R. Covey
    Timemanagement volgens Covey, Stephen R. Covey

    Werk je je een slag in de rondte en verkeer je toch constant in tijdnood? Vragen vrienden en familie je aandacht, terwijl je nauwelijks aan jezelf toekomt? Dat kan anders. Niet met tips of 'handige' trucjes die niets aan de kern…

    € 8,95
  • -62%

    Bedrijfsinnovatie, Fons Trompenaars & Charles Hampden-Turner
    Bedrijfsinnovatie, Fons Trompenaars & Charles Hampden-Turner

    Sturen op creativiteit van je medewerkers

    Bedrijfsinnovatie geeft op een praktische wijze weer hoe in een innovatieve cultuur individuele creativiteit de ruimte krijgt en samen met het bedrijfsresultaat kan groeien.

    Hoe vertaalt…

    € 11,95 € 4,50
  • De Kama Sutra van Business, Nury Vittachi
    De Kama Sutra van Business, Nury Vittachi

    Managementprincipes uit de Indiase klassieken

    India is altijd een bron van levenswijsheid geweest. Van over de gehele wereld hebben mensen pelgrimstochten naar India gemaakt om hun kern te vinden, de reis naar binnen te maken en…

    € 7,95
  • -62%

    Handboek Communities, Erwin Blom
    Handboek Communities, Erwin Blom

    De kracht van sociale netwerken

    Tien jaar geleden werd de wereldwijde ranglijst van internetsites nog bevolkt door klassieke mediapartijen, nu zijn die stuk voor stuk uit de hoogste regionen verdwenen. Wie op internet een rol van…

    € 11,95 € 4,50
  • De levende onderneming, Arie de Geus
    De levende onderneming, Arie de Geus

    Over leven en leren in een turbulente omgeving

    De meeste ondernemingen overleven op lange termijn de 'aardverschuivingen' door verandering en concurrentie niet: de gemiddelde levensverwachting van een bedrijf, onafhankelijk van…

    € 8,95
  • The Toyota Way, Jeffrey K. Liker (hardcover!)
    The Toyota Way, Jeffrey K. Liker (hardcover!)

    14 management principles from the world's greatest manufacturer

    Toyota, the company that invented Lean production

    Iconic
    First edition, 2004

    Hardcover with dust jacket

    This book is in stock in our warehouse in the Netherlands…

    € 28,95
  • De kunst van het vervoer, Jan Freeke
    De kunst van het vervoer, Jan Freeke

    Een beeld van 150 jaar Amsterdam openbaar vervoer

    Het openbaar stadsvervoer van Amsterdam heeft in de honderdvijftig jaar van zijn bestaan veel kunstenaars geïnspireerd: talloze schilderijen, tekeningen, foto's, aquarellen en…

    € 11,95
  • Sidewalk, Mitchell Duneier
    Sidewalk, Mitchell Duneier

    An exceptional ethnography marked by clarity and candor, Sidewalk takes us into the socio-cultural environment of those who, though often seen as threatening or unseemly, work day after day on 'the blocks' of one of New York's…

    € 14,95
  • Crazy Stuff
    Crazy Stuff

    200 dwaasheden, 100% werkelijkheid

    Praten met je koelkast. je vliegnde schotel uit de garage halen. Je boek in bloei trekken. Een leuk pruik voor je kat. Met de baby naar de discotheek. Spartelen in een bierbad.Uit talloze…

    € 9,99
  • Het elektrische huis, Timo de Rijk
    Het elektrische huis, Timo de Rijk

    Vormgeving en acceptatie van elektrische huishoudelijke apparaten in Nederland

    Het elektrische huis geeft een eerste overzicht en analyse van de vormgeving en acceptatie van wat een typisch twintigste-eeuws industrieel…

    € 14,95
  • Blockbusters, Anita Elberse
    Blockbusters, Anita Elberse

    In Blockbusters legt de Nederlandse Harvard-professor Anita Elberse uit hoe in de entertainmentindustrie hits worden gemaakt - en wat wij daarvan kunnen leren

    In de colleges van de Nederlandse Harvard-professor Anita Elberse kan…

    € 14,95
  • Tip van Stip

    Eckart's Notes, Eckart Wintzen
    Eckart's Notes, Eckart Wintzen

    'Hippieondernemer' Eckart Wintzen (1939-2008) was zijn tijd ver vooruit (en dat is hij misschien nog steeds) schreef één van de meest bijzondere managmentboeken dat ooit verschenen is. Hierin ligt hij zijn celfilosofie toe, wat…

    € 18,95
  • Gesigneerd!

    Filosoof miljardair, Mathijs Smit
    Filosoof miljardair, Mathijs Smit

    De ongeautoriseerde biografie van Paul Fentener van Vlissingen (1941-2006)

    Gesigneerd door de auteur

    Eerste druk

    Paul Fentener van Vlissingen (1941-2006) leidde ruim twintig jaar SHV Holdings, het grootste familiebedrijf van…

    € 18,95
  • Bovenbazen, Hein Haenen en Camiel Selker
    Bovenbazen, Hein Haenen en Camiel Selker

    En de scheefgroei van hun beloning

    ‘De perceptie speelt een belangrijke rol: je moet veel verdienen omdat je belangrijk bent. Het beloningsgetalletje wordt een doel op zich.’ – Peter Borgdorff, commissaris en…

    € 8,95
  • Vrije jongens, Cordula Rooijendijk
    Vrije jongens, Cordula Rooijendijk

    Een geschiedenis van de Nederlandse handel

    Wie zaten er achter de handel die Nederland ooit rijk maakte?
    Cordula Rooijendijk portretteert de succesvolle ondernemers van toen, de 'vrije jongens' van de Hanze, de Bergenvaarders, de…

    € 9,95
  • De Makelaar, Joost van Kleef & Henk Willem Smits
    De Makelaar, Joost van Kleef & Henk Willem Smits

    Wheelen en dealen met uw geld

    Kopen zonder makelaar / verkopen zonder makelaarJarenlang verdienden makelaars geld als water. Daar hoefden ze bijzonder weinig voor te doen; een bord 'te koop', een koopcontract en een glas…

    € 4,50
  • Dagboek van een boekverkoper, Shaun Bythell
    Dagboek van een boekverkoper, Shaun Bythell

    Op zijn achttiende zag Shaun die eigenzinnige boekhandel in het Schotse kustplaatsje Wigtown voor het eerst. 'Die tent bestaat over een jaar niet meer,' zei hij toen achteloos tegen een vriend van hem. Dertien jaar later bestaat…

    € 11,95
  • -64%

    Denk je sterk, Fred Sterk en Sjoerd Swaen
    Denk je sterk, Fred Sterk en Sjoerd Swaen

    Zelfvertrouwen begint van binnen in je manier van denken en kan groeien door het contact met andere mensen. Denk je sterk helpt via cognitieve (gedachte)technieken bij het verbeteren van een negatief zelfbeeld en het bijbehorende…

    € 12,50 € 4,50
  • Het Grote Lobbyboek, Erik van Venetië en Jaap luikenaar
    Het Grote Lobbyboek, Erik van Venetië en Jaap luikenaar

    De ongeschreven regels van het spel

    De basisbeginselen, tactische trucks, verleidingskunsten, je eigen netwerk en hoever kun je gaan?Lobbyen is iemand voor je karretje spannen om er zelf beter van te worden. Het is een alledaagse…

    € 11,95
  • De innovatieve ondernemer, Jeroen de Jong, Wynand Bodewes en Ro  Braaksma
    De innovatieve ondernemer, Jeroen de Jong, Wynand Bodewes en Ro Braaksma

    Innovatie gebeurt overal en niet alleen in de grote bedrijven en draait niet alleen om technologie.

    Het boek beschrijft het innovatieproces vanuit het perspectief van de individuele ondernemer. Het brengt de theorie over…

    € 11,95
  • De kracht van motivatie, Anton Philips en Annemiek van Kessel
    De kracht van motivatie, Anton Philips en Annemiek van Kessel

    Ontdek wat je motiveert en maak betere keuzes voor leven, opleiding en
    carrière.

    Motivatie is de prikkel die mensen ertoe beweegt om iets te doen of na te streven. Mensen die weten wat hen motiveert kunnen de goede keuzes maken…

    € 9,95
  • De dirty tricks van het onderhandelen, George van Houtem
    De dirty tricks van het onderhandelen, George van Houtem

    Ontdek de regels van het spel en verbeter je machtpositie

    Onderhandelen is een spel waarvan je de regels maar beter kunt kennen - de geschreven regels én de ongeschreven regels. Want hoe graag we ook polderen, uiteindelijk…

    € 8,95
  • Geld en gezin, Ali de Regt
    Geld en gezin, Ali de Regt

    Gezinnen zijn economische eenheden. Ouders, kinderen, mannen en vrouwen zijn door financiële banden aan elkaar verbonden, ook nu de verzorgingsstaat verschillende ondersteunende functies van de familie heeft overgenomen.…

    € 18,95
  • -40%

    Makers, Chris Anderson
    Makers, Chris Anderson

    De nieuwe industriële revolutie

    In de afgelopen tien jaar heeft het internet de wereld van uitgeverij, media en communicatie gedemocratiseerd. Dit heeft geleid tot een enorme participatiedrift in de wereld van de bits. Een…

    € 14,95 € 8,95
  • Haal het beste uit jezelf, deel 2, Lia Bijkerk en Wilma van der Heide
    Haal het beste uit jezelf, deel 2, Lia Bijkerk en Wilma van der Heide

    Activerende werkvormen voor inspirerende bijeenkomsten.Deel 2: Organiseren, zelfmanagement en profilerenHandleiding voor docenten die studenten optimaal en doelgericht willen begeleiden. De bijeenkomsten zijn opgebouwd volgens het…

    € 24,95
  • Haal het beste uit jezelf, deel 1, Lia Bijkerk en Wilma van der Heide
    Haal het beste uit jezelf, deel 1, Lia Bijkerk en Wilma van der Heide

    Activerende werkvormen voor inspirerende bijeenkomsten. Deel 1: Communiceren, samenwerken en professionaliserenHandleiding voor docenten die studenten optimaal en doelgericht willen begeleiden. De bijeenkomsten zijn opgebouwd…

    € 24,95
  • Dit kan niet waar zijn, Joris Luyendijk
    Dit kan niet waar zijn, Joris Luyendijk

    Onder bankiers

    Over de tijdbom in het hart van onze samenleving.
    De financiële wereld blijkt geen ver-van-mijn-bedshow. De financiële wereld is het bed zelf. En toen op 15 september 2008 de Amerikaanse bank Lehman Brothers…

    € 8,95
  • WOMEN at work, Anne Dickson
    WOMEN at work, Anne Dickson

    Strategies for SURVIVAL and SUCCESS

    - How do I get others to take me more seriously?- Can I learn to settle for respect instead of needing to be liked?

    - What is the difference between authoritative and authoritarian?

    - How can…

    € 11,95
  • ​Liever kleine baas dan grote knecht, Tessel Pollman
    ​Liever kleine baas dan grote knecht, Tessel Pollman

    De Nederlandse middenstand 1920-1970

    Dit boek geeft een meeslepend en vaak verrassend beeld van de kleine ondernemer tussen 1920 en 1970, een grote beroepsgroep waarmee iedereen te maken had en die steeds zeldzamer is…

    € 14,95
  • Een onweerstaanbaar CV, Huub van Zwieten en Wien Sillevis Smitt
    Een onweerstaanbaar CV, Huub van Zwieten en Wien Sillevis Smitt

    Ben jij toe aan een CV met het effect van een persoonlijke zaakwaarnemer? Wil jij de ontvanger precies de juiste indruk geven van jouw persoon, compleet in al je uniekheid? Een onweerstaanbaar CV helpt je om jezelf te laten zien…

    € 8,95
  • Het merk IK®, Huub van Zwieten en Mark van de Grift
    Het merk IK®, Huub van Zwieten en Mark van de Grift

    TalentBranding voor een succesvolle carrière

    Op zoek naar een nieuwe baan of een nieuwe uitdaging binnen je huidige werkkring? In onze moderne, dynamische samenleving is het cruciaal jezelf zowel professioneel als persoonlijk te…

    € 8,95
Sorteer op
© 2008 - 2023 BoekwinkelStip | sitemap | rss