-14%
Seks, humor en het Beloofde Land, Rick van Baaren, Marc Andrews en Matthijs van Leeuwen
De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame
We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden.
In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Seks, humor en het Beloofde Land opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd.
Kortom: koop het maar, het wordt fantastisch (het Beloofde Land)
‘Bevat evenveel eyecandy als eyeopeners. Je kijkt nooit meer op dezelfde manier naar een advertentie, een webwinkel of de verpakking van een product.’ – FORBES
‘Deze verborgen verleiders zijn het geheime wapen achter reclames en ze worden veel vaker toegepast dan je denkt.’ – WIRED
Nederlandse vertaling, herziene & aangepaste editie
Oorspronkelijke titel: Hidden Peruasion: 33 Psychological Infuence Techniques in Advertising
Seks, humor en het Beloofde Land, Rick van Baaren, Marc Andrews en Matthijs van Leeuwen, net exemplaar (niet/nauwelijks gebruikt/gelezen)
Maven Publising, paperback met flappen, 208 pagina's
ISBN 9789492493385
Prijs exclusief verzendkosten
Dit vindt u misschien ook interessant / You might also find this interesting
Voor hoeveel heb je het verkocht?, Thijs VerheulHet verhaal van United Wardrobe, van idee naar exit
Met een paar duizend euro startkapitaal richtte Thijs Verheul (1992) samen met Sjuul Berden en Joep Dohmen als studenten aan de Wageningen Universiteit het…€ 8,95
Imaginaire economie, Olav VelthuisHedendaagse kunstenaars en de wereld van het grote geld
Een fascinerende blik op hoe hedendaagse kunstenaars economische processen en verschijnselen analyseren en parodiëren in hun werk. Het boek bespreekt zowel gevestigde namen…€ 28,95
Begin met het Waarom, Simon SinekDe Gouden Cirkel van ondernemen
Wat hebben grote, inspirerende leiders als Steve Jobs en Martin Luther King met elkaar gemeen? Ze weten allebei dondersgoed waaróm ze doen wat ze doen. Simon Sinek merkte dat organisaties en…€ 8,95
70's, Roelof Bouwman en Minke de VogelHet levensgevoel van de jaren zeventig in advertenties
Hardcover
Met een voorwoord van Kees van Kooten
De 70's zijn terug. Meer dan ooit fungeren ze als inspiratiebron voor iedereen die zich bezighoudt met kunst, design, mode,…€ 14,95
De infantiele consument, Benjamin BarberHoe de markt kinderen bederft, volwassenen klein houdt en burgers vertrapt
Er wordt veel meer geproduceerd dan nodig is. En we kopen veel meer dan we nodig hebben. We kopen wat anderen hebben, omdat zij het hebben. We kopen een…€ 24,95
Genieten voor miljoenen, Carel PeetersOver populaire cultuur
Waarom wil iedereen zo graag miljonair worden?
Wat hebben jongens en mannen met geweren en schieten?
Waarom wordt er zoveel gelachen in populaire tijdschriften?
Waarom dragen mannen als Bernie Madoff en…€ 11,95
Zeg het, Anouhk SterkenClaim je ruimte
Presenteer jezelf als een baas
Altijd en overal
Het leukste boek over presenteren door presentatiecoach Anouhk Sterken'Je moet je gewoon voorstellen dat iedereen naakt in het publiek zit. Dat werkt echt'…€ 11,95
Brutal Simplicity of Thought, M&C SaatchiHow It Changed the World
Hardcover
First edition, 2011
This book is in stock in our warehouse in the Netherlands and available quickly / Dit boek is op voorraad in ons magazijn in Nederland en snel beschikbaar.
Simplicity looks…€ 24,95
Beeldtaal, Jos van den Broek, Willem Koetsenruijter, Jaap de Jong en Laetitia SmitPerspectieven voor makers en gebruikers
Derde, herziene en geactualiseerde uitgave met veel nieuwe voorbeelden en recent beeldmateriaal.
Op enkele lichte en nauwelijks zichtbare gebruikssporen na, zo goed als nieuw…€ 28,95
De plakfactor, Dan Heath en Chip HeathWaarom sommige ideeën aanslaan en andere niet
Broodjeaapverhalen, complottheorieën en verhalen over angstaanjagende ziekten verbreiden zich moeiteloos. Maar mensen met echt belangrijke boodschappen — zoals docenten, politici…€ 9,95
