-14%
Seks, humor en het Beloofde Land, Rick van Baaren, Marc Andrews en Matthijs van Leeuwen
De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame
We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden.
In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Seks, humor en het Beloofde Land opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd.
Kortom: koop het maar, het wordt fantastisch (het Beloofde Land)
‘Bevat evenveel eyecandy als eyeopeners. Je kijkt nooit meer op dezelfde manier naar een advertentie, een webwinkel of de verpakking van een product.’ – FORBES
‘Deze verborgen verleiders zijn het geheime wapen achter reclames en ze worden veel vaker toegepast dan je denkt.’ – WIRED
Nederlandse vertaling, herziene & aangepaste editie
Oorspronkelijke titel: Hidden Peruasion: 33 Psychological Infuence Techniques in Advertising
Seks, humor en het Beloofde Land, Rick van Baaren, Marc Andrews en Matthijs van Leeuwen, net exemplaar (niet/nauwelijks gebruikt/gelezen)
Maven Publising, paperback met flappen, 208 pagina's
ISBN 9789492493385
Prijs exclusief verzendkosten
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
- De plakfactor, Dan Heath en Chip Heath
Waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet
Broodjeaapverhalen, complottheorieën en verhalen over angstaanjagende ziekten verbreiden zich moeiteloos. Maar mensen met echt belangrijke boodschappen — zoals docenten, politici…€ 9,95 - Overtuigend debatteren, Peter van der Geer en Sharon Kroes
Alle technieken, tips en trucs
Waarom zou u debatteren? Omdat u zonder het debat zelden uw doel bereikt. Gelijk hebben is mooi, maar gelijk krijgen is beter. Om te overtuigen, zult u het spel met tegenspelers en publiek sterk…€ 14,95 -25%
Het handboek voor coaching, 3 delen, Alex EngelMethodieken, modellen, technieken, en formulieren voor professionele coaching
Zo'n veertig professionele coaches werkten mee aan dit volumineuze naslagwerk. Alex Engel - in de coachingbranche geen onbekende - selecteerde…€ 59,95 € 45,00-17%
Global Brand Strategy, Jan-Benedict SteenkampHardcover
World-wise marketing in the age of branding
A strategy fot global branding that even shareholders will love
Consider these three facts. First, many businesses generate much of their revenue and most of their growth…€ 35,00 € 28,95- Mickonomics, Flip Vuijsje
De zakelijke kracht van de grootste rockband ooit
Mick Jagger vijf deccenia leiderschap
Lees het verhaal van Mick Jagger als leider en strateeg, met de negen lessen van Mickonomics Mick Jagger is als geen ander verantwoordelijk…€ 8,95 - The Big Moo, Seth Godin
Stop Trying to Be Perfect and Start Being Remarkable
THE GROUP OF 33
Dit boek is op voorraad in ons magazijn in Nederland en snel beschikbaar.
Most organizations are stuck in a rut. On one hand, they understand all the good…€ 18,95 -33%
99 redenen om te stoppen, en toch door te gaan, Daan WeddepohlHardcover
Daan Weddepohl, de oprichter van Peerby, vertelt het inspirerende verhaal over de uitdagingen die je als start-upondernemer tegenkomt
De oprichter van Peerby neemt je mee op een reis langs de hoge toppen en diepe dalen…€ 14,95 € 9,95- Appie Tomorrow, Rupert Parker Brady
Alle ingrediënten voor een beter leven in 2025
Met het boek Appie Tomorrow - Alle ingrediënten voor een beter leven in 2025 gaat Albert Heijn in gesprek met het publiek en stakeholders over relevante maatschappelijke thema's…€ 18,95 - Selling Blue Elephants, Howard Moskowitz & Alex Gofman
Ontdek wat uw klanten echt willen - nog voordat ze dat zelf weten
Hoe ontwikkelt u producten en diensten die aanslaan bij uw klanten? Hoe zorgt u ervoor dat u ze net datgene biedt wat ze willen hebben - zonder dat ze dat zelf al…€ 18,95 - Voor hoeveel heb je het verkocht?, Thijs Verheul
Het verhaal van United Wardrobe, van idee naar exit
Met een paar duizend euro startkapitaal richtte Thijs Verheul (1992) samen met Sjuul Berden en Joep Dohmen als studenten aan de Wageningen Universiteit het…€ 8,95