Seks, humor en het Beloofde Land, Rick van Baaren, Marc Andrews en Matthijs van Leeuwen
De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame
We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden.
In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed. En je leert hoe je deze wetenschappelijk bewezen technieken ook zelf toe kunt passen. Seks, humor en het Beloofde Land opent je de ogen voor de wondere kunst van het overtuigen. Gegarandeerd.
Kortom: koop het maar, het wordt fantastisch (het Beloofde Land)
‘Bevat evenveel eyecandy als eyeopeners. Je kijkt nooit meer op dezelfde manier naar een advertentie, een webwinkel of de verpakking van een product.’ – FORBES
‘Deze verborgen verleiders zijn het geheime wapen achter reclames en ze worden veel vaker toegepast dan je denkt.’ – WIRED
Nederlandse vertaling, herziene & aangepaste editie
Oorspronkelijke titel: Hidden Peruasion: 33 Psychological Infuence Techniques in Advertising
Seks, humor en het Beloofde Land, Rick van Baaren, Marc Andrews en Matthijs van Leeuwen, net exemplaar (niet/nauwelijks gebruikt/gelezen)
Maven Publising, paperback met flappen, 208 pagina's
ISBN 9789492493385
Prijs exclusief verzendkosten
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
- De plakfactor, Dan Heath en Chip Heath
Waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet
Broodjeaapverhalen, complottheorieën en verhalen over angstaanjagende ziekten verbreiden zich moeiteloos. Maar mensen met echt belangrijke boodschappen — zoals docenten, politici…€ 9,95 - Branding NL, Andy Mosmans
State of the art-visies van Nederlandse professionals
Een sterk merk, merk je! Waar merkmanagement, of branding, ooit een puur tactische reclame-, communicatie- en designactiviteit was, heeft het vakgebied zich inmiddels…€ 24,50 - Overtuigend debatteren, Peter van der Geer en Sharon Kroes
Alle technieken, tips en trucs
Waarom zou u debatteren? Omdat u zonder het debat zelden uw doel bereikt. Gelijk hebben is mooi, maar gelijk krijgen is beter. Om te overtuigen, zult u het spel met tegenspelers en publiek sterk…€ 14,95 -25%
Het handboek voor coaching, 3 delen, Alex EngelMethodieken, modellen, technieken, en formulieren voor professionele coaching
Zo'n veertig professionele coaches werkten mee aan dit volumineuze naslagwerk. Alex Engel - in de coachingbranche geen onbekende - selecteerde…€ 59,95 € 45,00-17%
Global Brand Strategy, Jan-Benedict SteenkampHardcover
World-wise marketing in the age of branding
A strategy fot global branding that even shareholders will love
Consider these three facts. First, many businesses generate much of their revenue and most of their growth…€ 35,00 € 28,95- Mickonomics, Flip Vuijsje
De zakelijke kracht van de grootste rockband ooit
Mick Jagger vijf deccenia leiderschap
Lees het verhaal van Mick Jagger als leider en strateeg, met de negen lessen van Mickonomics Mick Jagger is als geen ander verantwoordelijk…€ 8,95