-62%
Zonder franje, Dieter Brandes
en tien andere geheimen achter het succes van Aldi
De consument houdt de hand op de knip en blijft verontwaardigd over het prijsopdrijvende effect van de euro. In dit klimaat heeft de detailhandel het zwaar. De hele detailhandel? Nee, één keten vervolgt onverstoorbaar haar succesvolle koers en maakt het de concurrentie nog moeilijker: ALDI. De omzet groeit enorm, de winst ligt op recordhoogte. Hoe flikt ALDI dat? Wat is het geheim van haar succes? Voormalig ALDI-topmanager Dieter Brandes beschrijft het verhaal van ALDI aan de hand van de 11 geheimen die ten grondslag liggen aan het succes van de Duitse supermarktketen. Hij beschrijft het principe van de eenvoud waarmee het hele ALDI-systeem is doortrokken: het is de gulden regel waaruit alle overige succesgeheimen van ALDI uit voortvloeien.
In de winkels van ALDI is van alles te zien: producten, prijzen, kassa's en de manier waarop de caissières hun werk doen. Onzichtbaar voor de buitenwereld blijft echter hoe achter de schermen de inkoop wordt gedaan en hoe het hele concern wordt geleid. De principes en de cultuur waar ALDI en haar medewerkers door worden gestuurd, blijven geheimen voor de buitenwacht. Dit boek onthult die geheimen.
Zonder franje, Dieter Brandes, net exemplaar
Scriptum, gebonden in harde kaft met stofomslag, 150 pagina's
ISBN 9055944009
Prijs eclusief verzendkosten
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
- Alibaba, Duncan Clark
Jack Ma en het grootste internetbedrijf ter wereld
Honderden miljoenen Chinezen maken gebruik van de diensten van Alibaba. De beursgang was een van de grootste ooit. Oprichter Jack Ma vervult met zijn bedrijf een sleutelrol in de…€ 14,95 - De plakfactor, Dan Heath en Chip Heath
Waarom sommige ideeën aanslaan en andere niet
Broodjeaapverhalen, complottheorieën en verhalen over angstaanjagende ziekten verbreiden zich moeiteloos. Maar mensen met echt belangrijke boodschappen — zoals docenten, politici…€ 9,95 - Eckart's Notes, Eckart Wintzen
Tien jaar na dato geeft Eckart het geheim prijs van de succesformule waarmee hij 'zijn' BSO van een eenmansbedrijf tot multinational met 10.000 medewerkers liet groeien.
'Een managementboek dat leest als een roman'
De ondernemer…€ 14,95 - Van Trends naar Brands, Hilde Roothart/Wim van der Pol
Van Trends naar Brands Hilde Roothart/Wim van der Pol: Een fundament voor een nieuw vakgebied, dat is wat Hilde Roothart en Wim van der Pol voor ogen hadden bij het beschrijven van een methode om trend en brand management met…
€ 9,95 - Branding NL, Andy Mosmans
State of the art-visies van Nederlandse professionals
Een sterk merk, merk je! Waar merkmanagement, of branding, ooit een puur tactische reclame-, communicatie- en designactiviteit was, heeft het vakgebied zich inmiddels…€ 24,50 - Flow in zaken, Mihaly Csikszentmihalyi
Een inspirerend boek voor iedereen die zich bezint op werk en werkomgeving in een verandderde zakenwereld.
De auteur van de bestseller 'Flow: Psychologie van de optimale ervaring' past in dit boek het begrip flow toe op de…€ 24,50 - When Digital Becomes Human, Steven Van Belleghem
Klantenrelaties in transformatie
BEDRIJVEN DIE HET VERSCHIL WETEN TE MAKEN MET EEN 'HUMAN TOUCH' VEROVEREN HET HART VAN HUN KLANT
De klantenrelatie van de toekomst is digitaal én menselijk. In dit boek wil ik het belang van…€ 8,95