-62%
Bedrijfsinnovatie, Fons Trompenaars & Charles Hampden-Turner
Sturen op creativiteit van je medewerkers
Bedrijfsinnovatie geeft op een praktische wijze weer hoe in een innovatieve cultuur individuele creativiteit de ruimte krijgt en samen met het bedrijfsresultaat kan groeien.
Hoe vertaalt u persoonlijke ontwikkeling van mensen naar een team en de organisatie als geheel zodat het bijdraagt aan de continuïteit van het bedrijf, de vernieuwing van talent en de motivatie van alle medewerkers?
Dit boek toont aan dat innovatie, zeker in tijden van economische neergang voor veel bedrijven van levensbelang is om succes in de toekomst te kunnen waarborgen.
Bedrijfsinnovatie, Fons Trompenaars & Charles Hampden-Turner, net exemplaar
Nieuw Amsterdam Uitgevers, paperback, 318 pagina's
ISBN 9789046806937
Prijs exclusief verzendkosten
Dit vindt u misschien ook interessant / you might also find this interesting
- The Toyota Way, Jeffrey K. Liker (hardcover!)
14 management principles from the world's greatest manufacturer
Toyota, the company that invented Lean production
Iconic
First edition, 2004
Hardcover with dust jacket
This book is in stock in our warehouse in the Netherlands…€ 28,95 - De innovatieve ondernemer, Jeroen de Jong, Wynand Bodewes en Ro Braaksma
Innovatie gebeurt overal en niet alleen in de grote bedrijven en draait niet alleen om technologie.
Het boek beschrijft het innovatieproces vanuit het perspectief van de individuele ondernemer. Het brengt de theorie over…€ 11,95 Tip van Stip
Eckart's Notes, Eckart Wintzen'Hippieondernemer' Eckart Wintzen (1939-2008) was zijn tijd ver vooruit (en dat is hij misschien nog steeds) schreef één van de meest bijzondere managmentboeken dat ooit verschenen is. Hierin ligt hij zijn celfilosofie toe, wat…
€ 18,95- Flow in zaken, Mihaly Csikszentmihalyi
Een inspirerend boek voor iedereen die zich bezint op werk en werkomgeving in een verandderde zakenwereld.
De auteur van de bestseller 'Flow: Psychologie van de optimale ervaring' past in dit boek het begrip flow toe op de…€ 24,50 - Het nieuwe normaal, Jacques Pijl
Nog nooit was het zo noodzakelijk om uw organisatie klaar te stomen voor de toekomst. Deze nieuwe tijd vraagt om organisaties die even daadkrachtig zijn als wendbaar.
U kunt nog winnen, maar dan moet u zich wel aan de 21…€ 9,50 - De levende onderneming, Arie de Geus
Over leven en leren in een turbulente omgeving
De meeste ondernemingen overleven op lange termijn de 'aardverschuivingen' door verandering en concurrentie niet: de gemiddelde levensverwachting van een bedrijf, onafhankelijk van…€ 8,95 - Van Trends naar Brands, Hilde Roothart/Wim van der Pol
Van Trends naar Brands Hilde Roothart/Wim van der Pol: Een fundament voor een nieuw vakgebied, dat is wat Hilde Roothart en Wim van der Pol voor ogen hadden bij het beschrijven van een methode om trend en brand management met…
€ 9,95